DVDDecrypter

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by Tommi.S, May 26, 2004.

1. Tommi.S

Tommi.S Member

Trophy Points:
    11
    Voisko joku kertoo mitä asetuksia DVDDecrypteriin pitää laittaa ennen cryptaamista? Yritin cryptaa kill bill 1:stä ja se onnistukin muuten hyvin paitsi et leffan loppupuolella keskenkaiken leffa alko pyörii alusta, siis se oli cryptannu looppuun leffan alusta pätkän. Onko kyse jostain pirun suojauksesta, vai olisiko levy kenties dual-layer? Samaa on tapahtunut ennenkin...vai johtusko jostain vanhoista aspi-filuista? apuva!
    Niin ja valitsin "mode" > "ISO" > "read" ja se teki siitä semmosen paketin, sitten purin sen winrarilla että sitä pysty kattoo...vai oisko sitä pystyny kattoo sellasena pakettina?!? Niin ja pystyykö Autogordianknot rippaa tollasesta paketista, vai oilisko pitäny valita mode> file?

No, eikö kukaan osaa jeesaa?

Last edited: May 26, 2004
  2. Haywire

Haywire Regular member

Trophy Points:
    26
    Itse teen varmuuskopiot seuraavasti: DVDDecrypteristä mode->file->read(?) ja filut kovalevylle. Sitten DVDShrinkillä avaan filut kovalevyltä VIDEO_TS -hakemistosta klikkaamalla 'Open files' -painiketta. Otan ylimääräiset tauhkat pois ja painan 'Backup' painiketta. Tämän jälkeen miula on ISO filu, jonka poltan levylle.

Katso: http://www.afterdawn.com/guides/archive/dvd9_to_dvdr_with_dvd_shrink.cfm

Itselläni on ollut ongelmia ISO filujen luonnissa suoraan DVDDecrypterillä, mutta tuossa on ohje:
    http://www.afterdawn.com/guides/archive/small_dvd_2_dvdr_page_2.cfm

EDIT: Käsittääkseni ohjelmat eivät osaa näyttää suoraan ISO filuiksi muutettuja videoita, mutta esim. Alcoholilla voi mountata ISO filu virtuaaliseksi CD/DVD asemaksi, jolloin leffoja voi sen kautta katsoa. En tosin ole kokeillut tätä itse.
    Voisithan muuttaa videot vaikka MPG -tiedostoiksi, jonka jälkeen toisto-ohjelmatkin osaavat näyttää leffat ok.
    Huom. olen [bold]tosi-nyyppä[/bold] näissä asioissa

Last edited: May 27, 2004

Share This Page