DVDFab Express:llä tein DVD:n alkuvalikkojen kanssa, kaikki muu toimii mutta itse leffa ei lähde DVD soittimessa pyörimään.

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by Iisalmi, Jul 15, 2005.

1. Iisalmi

Iisalmi Regular member

Trophy Points:
    26
    En tiedä onko tämä nyt varmasti oikea keskustelualue:

DVDFab Express:llä tein DVD:n alkuvalikkojen kanssa(joka muuten oli todella helppoa), kaikki muu toimii valmissa DVD:ssä(siinä tekemässäni) mutta itse leffa ei lähde DVD soittimessa pyörimään, kaikki alkuvalikot jne pelittää, mutta ei itse leffa.. Olisko kenelläkään tietoa missä syy?

2. Lulu88

Lulu88 Regular member

Trophy Points:
    26
    Suosittelen siirtymään nerovisionin käyttöön. Eli asennat nerovisionin ja ffdshown:n. Pistät Ffdshow:ssa ruksin subtitles kohtaan ja voila leffassa on tekstit ja nerolla voit pistää alkuvalikot ym. Jos haluat olla varma että tekstit tulee mukaan leffaan esikatsele leffa nerolla ja jos tekstit näkyy niin tulee myös näkymään kun olet polttanut. Huom! leffan ja tekstitykset pitää olla täysin identtiset paitsi päätteet eli siis: leffa.avi ja leffa.sub tai .srt muodossa. Toinen ohjelma on d.i.k.o ohjelma, helppo kuin mikä jos haluaa tekstityksetkin mukaan eli siinä vaan alussa pistetää .avi tiedosto sitten .srt tiedosto. Jos sinulla on .sub tiedostona kaikki tekstitykset niin muutat ne subtitle workshopilla eli siis tallennat eri formaatilla ja se formaatti on: subrip niin sen jälkeen tekstit ovat .srt tiedostoja. Jos haluat vielä yhden ohjelman millä saa tekstitykset ja leffan helposti toimimaan dvd-soittimellasi niin se on tämä: The Filmmachine ja ohjeet tuohon löytyy--> http://www.nefernetti.com/filmmachine.htm Siitä. Huom! itsellä on nyt noiden äänien kanssa ongelmia, eli en vastaa jos ei äänet toimi. Ennen on kyllä toiminut tuolla ohjelmalla mutta ei enään. :S Kannattaa ehkä ensiksi kokeilla dvd-rw levyllä. niin ei mene levyjä hukkaan. Siinä sinulla ohjelmia ja ohjeita :)

3. Iisalmi

Iisalmi Regular member

Trophy Points:
    26
    Öö.. Tarkoitin siis että kyseessä oli alkuperäinen leffa josta tein "täydellisen" varmuus kopion alkuvalikkoineen.. Kaikki muu toimii mutta leffa ei lähde pyörimään..?

4. musti2

musti2 Guest

mun mielestä ei kannatta tehdä varmuuskopioita leffoista koska DVD-filmit on niin halpoja.

Share This Page