Sellainen ongelma oli tässä, että yritin poltaa wav-tiedostoja DVD+Rllä eli olin tekemässä data-DVDtä. Nero6 vaikutti polttavan tiedostot ja levyltä näkyi vielä, että jotain sinne olisi pitänyt mennä. Kun sitten tarkistin levyn, niin mitään ei löytynyt. Tai kone ei löytänyt sieltä levyltä mitään. Mikäköhän mahtaa olla ongelmana? Käytin TDKn DVD+R levyä. Sitten vielä lisäkysymys: miten voin polttaa mpg ja avi-videotiedostoja dvdlle Nero6lla? Tarvitaanko siihen todellakin se Nero VisionExpress?
Eipä onnistu. Yrittänyt olen, mutta herjaa aina, että no compatible files found, tai jotain vastaavaa. Eli mpg ja avi-tiedostojen polttaminen ei siitä syystä onnistu tällä hetkellä. Sen takia ajattelin, että tarvitaanko tuota Nero VisionExpressiä siihen tai vastaavasti, että onko joku ohjelma (ilmainen sellainen), jolla voisin muuttaa noin tiedostot sopiviksi DVDlle. Ilmeisesti voin polttaa ainoastaan bup, vob tai ifo-tiedostoja DVDlle.
Usko pois siinä poltossa sulla ei oo valittuna se sun asema vaan joku helv.. Nero image burner. Ittekkin tota pähkäilin kunnes huomasin että se tekeekin vaan imageja. Erittäin hämäävää, koska lukee kuitenkin *Poltto prosessi onnistui* tjsp. Toivottavasti auttoi..
Liittykö tämä nyt sitten tuohon wav-tiedostojen polttamiseen vai mpg tai avi-tiedostoihin? Wav-musiikkitiedostojen kanssa oli toi ongelma, että poltti muka tiedostot dvd-levylle, mutta eipä siellä levyllä ollutkaan mitään. Tai kone ei löytänyt levyltä mitään. Mpg ja avi-tiedostojen kanssa taas se ongelma, että kun yritän lisätä tiedostoa siihen "poltto"listaan Nerossa, niin ohjelma herjaa "no compatible file(s) found"
Wavit yritin polttaa datana, kuten olen ymmärtänyt että pitäisikin. Ei vaan näkynyt mitään levyllä, kun tarkistin levyn polttamisen jälkeen. Mpg ja avi-tiedostot pitäisi myös polttaa datana? Jos näin, niin sitten ongelma on ratkaistu... ehkä