Kuuluukos tuon osata tehdä divx:ää , hyvin tekee vcd:tä ja svcd:tä.Mutta siinäpä kaikki.Jos voisi hieman nipistää kokoa laadun kärsiessä :=).Kiitos!!
kyllä tuo osaa tehdä divxää kun ajat ensin DivX codekin koneellesi,laatu ei kyllä ole maailman parasta mutta tulee helposti,parasta divx-laatua olen saanut aikaiseksi afterdawnin "Anamorfiset DVD-elokuvat DivX:ksi" ohjetta soveltamalla.
Kyllähän se tekee hyviä DivX tämä DVDx. Minulla ilmestyi ongelma silloin kun yritän tehdä kahta CD:tä......ei onnistu....ne loput 30 minuuttia elokuvasta ei tule mukaan. Mikähän ongelma ??? ELokuva on noin 2 h ja 7 minuuttia pitkä.
Oletko varmasti laskenut bitraten oikein ettei vaan pätkäse kesken leffaa kun 2 cd:tä tulee täyteen? edit: ja tuli juuri tarkastettua että eipä se taida sitä koodausta katkaista silti, on tainnut jäädä valitsematta elokuvan loppupätkä?
http://divxbycronos.sytes.net tuolla on ohjeet jolla tehdään divx dvdx:llä ja jos ei noilla skulaa ni sitten on vika jossain muualla koska noilla on tehty kymmeniä rippejä. Ja kannattaa tehdä 2 cd:n leffa yhdeksi 1400 megan pötköksi ja nandubilla katkoa se kahteen osaan yllä olevasta os. löytyy siihenkin ohjeet...elikäs kohta "volume dont exeed" = infinite ja klikkaus kohdassa "max frame" = whole.
Kyllä olen yrittänyt tehdä sitä elokuvaa 1400 Mt pätkäksi, mutta kuiteskin jää ne 30 minuuttia vailla. Bitrate on laskettu oikein kahdelle CD:lle eikä DVDx:llä voi valita kun yhden IFO:n....
MCC ootko millä ripannu vobit ym. DVD:ltä onko tullut kaikki vobit mukaan koska nykyään on markkinoilla DVD levyjä joissa on jotku ilkeet systeemit ettei normi ripperillä saa ku osan vobeista levyltä, eli tsekkaa playerillä onks viimenen vob tiedosto leffan loppu jos on ok. katso sitten sisältääkö rippaamasi tiedostot useamman ifo tiedoston joka ohjaisi loppu 30 min:iin ja koodaa dvdx:llä se ifo erikseen ja yhdistä jälkeenpäin alku ja loppu toisiinsa vdubilla, jos oot käyttäny rippaukseen dvdx:n omaa ripperiä ni koita vaikkapa smartripperiä. Ite selvisin kerran kun oli dvd joka ei antanu purkaa kaikkia vobeja vaan muutaman ekan ni dvdshrinkillä muistaakseni sain kaikki purettua koneelle.
kuakku en oo koittanu dvdx:llä koskaan laittaa ac3:ia suoraan leffaan mutta sieltä audio asetuksista se löytyy jos löytyy mutta ainakin sillä tavalla saat tehtyä että koodaat leffan ilman ääniä ja yhdistät ac3 äänet myöhemmin leffaan ja vdub mod:in pitäisi suoriutua sitä hommasta.
Joo. Itse kyllä käytän tuota Gordian Knot systeemiä. Mutta aattelin vaan, että jos tuollakin vois kokeilla..
Juu mäkään en oo enää dvdx:ää käyttäny vaan olen tehny dvd2avi+vdub yhdistelmällä jolla oon tullu siihen tulokseen että se on parempi ku ykskään rippipaketti ainoo vaan että duuniahan siinä tulee itelle enemmän mutta on laatukin parempaa.
Cronos : Joo, mä tein niin kun sanoit....DVD:lle tuli koko leffa, mutta jouduin rippaamaan elokuvan kahdesti...siis ensin 1 h 24 m ja seuraava alko mistä ensinmäinen loppu...Kahdelle CD:lle ne joutui kummiskin. Kuakku: Joo, mä käytän AC3-audiota ja se löytyy Input settingistä.... Guide : www.advantexceom.net/~rutierob/divx/main.htm Minusta tästä tulee oikein hyvälaatuisia leffoija CD:lle.