Olen aloitteleva videoiden "verkko-lataaja". Koneessani on WMP:n lisäksi DivX. Olen ladannut myös BsPlayerin, mutta se ei jostain syystä näytä/lue mitään formaattia. Olen hakenut verkosta mm seuraavanlaisen Bondin ("die_another_day_(2002).cd1.dvl.dvd-screener.sharereactor"), mutta se ei aukea millään. Olen yrittänyt hakea tietoa dvl:stä (onko se jokin codecci), mutta eipä löydy vastausta. Millähän voisin ko. elokuvaa katsella ja muitakin vastaavanlaisia?? ps. mistähän voisi ladata toimivan BsPlayerin, kun se kuulemma on niitä parhaimpia?.
dvl on release ryhmä, ei mikään formaatti. Täysin makuasia mikä on paras playeri, on monta hyvää. Bsplayerin sivut löytyy täältä http://www.bsplay.com/ Sulta puuttuu decoderi, asennappa ffdshow. Jos olet ladannut vaan ton, sulta puuttuu osa leffasta, cd1 tarkottaa sitä, että on 2cd:n leffa.
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videotyokalut/gspot.cfm lataa tuo ja tuolla ohjelmalla avaat sen tiedoston niin se näyttää mitä codecceja ko pätkä käyttää ja onko ne asennettu. jos ei ole asennettu niin lataat ne vaikka täältä afterdawnista.
Kävin hakemassa sekä gspotin että BsPlayerin (kiitos vinkeistä), mutta eipä elokuva aukea vieläkään, herjaa että unknown fileformat. huom minulla on leffasta sekä 1/2 että 2/2 osat.
pahasti näyttää että tiedosto on feikki tai muuten vaan toimimaton=) katoppa ettei sen tiedoston pääte ole .bin toi tarvii purkaa vielä erikseen.
Gspotilla "sain selville"?? että kyseessä on (minulta puuttuu) XviD. Hain ja asensin sen, mutta edelleen väittää että "unknown fileformat (XviD)". Harmi olisin tosiaan nähdä elokuvan varsinkin kun sen lataaminen kesti niin kauan (jo toinen kerta ja á 1,5 vrk). Pitänee yrittää etsiä kolmas versio elokuvasta, jospa se toimii??
koittasit nyt asentaa ensin ennen uusia latauksia sen Ffdshown, jos vaikka se polkaisis mopon käyntiin )
ffdshow:n hankkimisen jälkeen elokuva vihdoin alkoi näkyä, kiitos avusta. Mutta nyt siitä vielä puuttuu ääni, joten eipä sitä vieläkään viitsi katsella.