Eli luulin että ongelmani olisi ollut rundll kun Vobsubia configuroitaessa tulee viesti 'RunDll Error loading dvobsub.ax A device attached to the system isn't functioning' Joten kaikkeni yritettyäni päätin formatoida kovalevyn ja laittaa kaikki uudestaan... Ei auttanut - sama ongelma. Huomasin tosin DVobSubia asentaessa installointitiedoissa lukee couldn't load dvobsub.ax - eli olisiko ongelma itse paketissa? itse DVobSub.ax tiedosto kyllä ilmestyy sinne minne kuuluukin mutta ilmeisesti vioittuneena? Olen ladannut paketit ko. sivuilta/Dvobsubin kotisivuilta joten en tiedä mistä etsiä - ehkä vanhempi versio? Eli jo jollain olisi tietoa asiasta niin voisi laittaa vaikka nettiosoitetta mistä saisin haettua vanhemman/uudemman version ohjelmasta. Kiitos
Juu on ollu kysymyksiä - minulta! Kukaan ei vaan osannut vastata vielä! Siksi kirjottelen nyt uuteen ikkunaan kun sain vähän tietoa lisää ongelmastani - kyse ei ole siis rundll:stä vaan ehkä jo itse installointivaiheessa tapahtuvasta virheestä (?). Jos joku kuitenkin löytää avun muista ketjuista olisiko ystävällinen ja liittäisi linkin? Itse olen etsinyt dvobsub.ax vobsub etc...
Auttakaa!!! - Toimiiko tuo 2.23 muilla moitteettomasti? Yritin etsiä netistä muita versioita ja löysinkin(luultavasti), mutta kaikissa tulee installointivaiheessa tuo couldn't load dvobsub.ax ?!?