DVobSub/VobSub 2.23 paketti vioittunut?

Discussion in 'VCD ja SVCD -formaatit' started by Solitude, Apr 2, 2003.

1. Solitude

Solitude Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli luulin että ongelmani olisi ollut rundll kun Vobsubia configuroitaessa tulee viesti
    'RunDll
    Error loading dvobsub.ax
    A device attached to the system isn't functioning'
    Joten kaikkeni yritettyäni päätin formatoida kovalevyn ja laittaa kaikki uudestaan... Ei auttanut - sama ongelma.

Huomasin tosin DVobSubia asentaessa installointitiedoissa lukee couldn't load dvobsub.ax - eli olisiko ongelma itse paketissa? itse DVobSub.ax tiedosto kyllä ilmestyy sinne minne kuuluukin mutta ilmeisesti vioittuneena? Olen ladannut paketit ko. sivuilta/Dvobsubin kotisivuilta joten en tiedä mistä etsiä - ehkä vanhempi versio? Eli jo jollain olisi tietoa asiasta niin voisi laittaa vaikka nettiosoitetta mistä saisin haettua vanhemman/uudemman version ohjelmasta. Kiitos

2. Portsu73

Portsu73 Guest

Koita hakua. Muistelisin et tosta on ollu ennenkin puhetta ;)

3. Solitude

Solitude Regular member

Trophy Points:
    26
    Juu on ollu kysymyksiä - minulta! Kukaan ei vaan osannut vastata vielä! Siksi kirjottelen nyt uuteen ikkunaan kun sain vähän tietoa lisää ongelmastani - kyse ei ole siis rundll:stä vaan ehkä jo itse installointivaiheessa tapahtuvasta virheestä (?). Jos joku kuitenkin löytää avun muista ketjuista olisiko ystävällinen ja liittäisi linkin? Itse olen etsinyt dvobsub.ax vobsub etc...

4. Solitude

Solitude Regular member

Trophy Points:
    26
    Auttakaa!!! - Toimiiko tuo 2.23 muilla moitteettomasti?
    Yritin etsiä netistä muita versioita ja löysinkin(luultavasti), mutta kaikissa tulee installointivaiheessa tuo couldn't load dvobsub.ax ?!?

Share This Page