DVX probleema.. suuremmanluokan sellainen..

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by Coyote79, Oct 26, 2003.

1. Coyote79

Coyote79 Guest

En löytänyt voimassaolevaa viestiketjua tästä aiheesta, kun näytti olevan nuo kaikki aiemmat isketty kiinni, joten teenpä nytten uuden.
    ja kuten kaikesta saattaa huomata, olen noobie, joten aika rautalankavastaukset/vinkit ovat plussaa.:)

Eli ongelma olisi seuraavanlainen.. Johon apuja kaipailisin...

DVX ohjelmapaketti itsessään ja DVX-systeemipakki asentuu ihan normaalisti, ei siin mitään.
    Ja ohjeiden puitteissa toimittu muutenkin asennuksien ja säätöjen suhteen.

Mutta sitten, kun tulis aika käyttää ohjelmaa siihen, mihin se on tarkoitettu.. Kaikki tuntuu halvaantuvan totaalisesti.

Eli, kun pitäis laittaa leffan pakkaus käyntiin, niin tuleekin seuraavanlainen ilmoitusboksi...

"DIRECTSHOW.NET
    Could not get interfaces
    Exception from HRESULT: 0x80040216"

.. Toi kuitenkin vaikuttais aika pätevältä allInOne ohjelmalta mitä tuosta oon lueskellut, mut harmittaa kyllä suuresti ettei tota saa toimimaan alkuu pidemmälle ja voi ottaa käyttöön mitenkään.:[

Lähinnä kiinnostaisi tehdä tuosta Gordianknotin korvaaja jota olen tähän mennessä hiukan käyttänyt.

Koneesta pikkutietoi, jos näil nyt tos mitään merkitystä...
    Intel P4 HT 3,0Ghz
    512Mb keskusmuisti
    Radeon9800Pro-näyttäri
    Ja WinXP FI käyttis.

ps. Koodekit oon laittanu K-Lite Codec Pakin uusimmasta versiosta.

Last edited by a moderator: Oct 26, 2003
  2. mika

mika Moderator Staff Member

Trophy Points:
    116
  3. ~Jööman~

~Jööman~ Regular member

Trophy Points:
    26
    Sori nyt vaan, mutta tällekkin ohjelmalle on ihan oma fooruminsa tekijän sivuilla.

Miksi et kysy sieltä?

Edit: Ja sekin foorumi on nimen omaan sitä varten, että siellä voi kysellä ongelmista.

Last edited: Oct 26, 2003
  4. Coyote79

Coyote79 Guest

Ok. Kiitos tähänastisista vastauksista..

Mika: Tuo opas tuli kahlattua läpi, ja siitä ei apuja löytynyt, valitettavasti. Myöskin siinä oppaassa oleva versio oli muutamaa pykälää vanhempi kuin koneeseen asentamani.

ja.. ~Jööman~: tyhmyyksissäni en moista vaihtoehtoa tullut äkänneeksi lainkaan.:p Täytyypä siisen postata sama aihe kyseiseen paikkaan siinä toivossa, että sieltä joku pelastus asiaan tulisi.:)

-Coyote-

Share This Page