Terve rakas afterdawn käyttäjäkunta Onko ketään tilannut tuotetta E-Ville.hk:n kautta? Sillä ennen kuin tilaan, haluaisin tietää varmasti, onko E-Ville luotettava ja laillinen. Joten, jos joku on tilannut tuotteen (kuten vaikka mp4 -soittimen), niin voisi kertoa kokemuksia? Hinnat vaikuttaa niin alhasilta (vaikka sivuilla onkin siihen selitys), että ei kehtaa olla ostamatta
Olen ostanut pariinkin otteeseen (tosin huuto.netin kautta, mutta myyjä ja yritys on sama), toisella kerralla muistikortin ja toisella kerralla bluetooth-adapterin. Yritys on luetettava (myyjä on ns. "puolituttu", myyjää en tunne mutta hänen pikkuveljensä kylläkin), mutta postitukseen menee se viikko, joka minua ei kylläkään haitannut. Kyllähän liike laillinen on, ja miksei olisi? Aitoa ja uutta tavaraa myydän. Hintoihin vaikuttaa tietysti se, että tuotteet ovat kiinalaisia.
Selvä se, kiitos. Kuinkas paljon tuli postikuluja/toimituskuluja? Ja tuliko tilaus helsingistä vai hong-kongista?
Itsekin olin aikaissa tuolta MP3-soittimen tilata, mutta kaverit olivat sitä mieltä, että kyseisen putiikin tuotteet ovat piraatteja?? Eikös ne nyt sitten olekaan =/
"Myymme laadukasta, 100% aitoa ja tuoretta pienelektroniikkaa." - Lainaus e-ville.hk:n etusivulta Ei ne piraatteja ole (tosin riippuu, miten piraatti määritetään), sillä tuotteet ovat aitoja kiinalaisia . Tosin ne saattavat näyttää jonkun toisen merkin tuotteilta, kuten ne mp4-soittimet jotka näyttävät iPodeilta (niiden merkki/valmistaja oli muistaakseni ASK). Vannomaan en mene, etteikö tuotteet voisi olla piraatteja.
Mitenkähän on... Voikohan halvalla saada hyvää?? No, eipä ne tosiaan ole hinnalla pilattu, vaikka jonkun soitiimen tilaisikin ja ei sitten kestäkkään. Tarvii varmaan tilailla jossain vaiheessa ja testata.
Sivuilla lukee, että ainakin niillä "iPodin näköisillä" mp4-soittimilla on vuoden takuu, josta kyllä luulisi, etteivät ne hirveän huonoa tavaraa ole. Tosin serkulla meni tuollainen mp4-soitin rikki.
takuu korvaa kaikki viat e-villen sivuilla. muistakaa vain kuittinne säilyttää!, toimitus aika viikon verran, kaikkiin tuotteisiin sisältyy postitus, HUOM!!! muistakaa aina luke etu sivulla oleva kampanja tarjous, ettei tule sitä "äksytystä" jälkeen päin, todella hyviä tarjouksia!! suosittelen , muisti kortit aitoa tavaraa
Tilattu on roinaa tuolta ja kotiovelle asti on aina tullut. olisikohan viitisen kertaa jo ehtinyt tilaamaan. Ipod kopio mp4 soitin, todella hyvä ja edullinen, kestänyt kohta puolivuotta ja lähes joka päivä kuuntelen. 2gb muistia siinä ja hintakaan ei ollut kuin 39€. Suosittelen. Kannattaa lukea kyllä tuo edellisen käyttäjän lähettämä linkki. Ei ole kuin hyvää sanottavaa tuosta liikkeestä, huonona puolena joillekin saattaa tulla nuo viikon toimitusajat, ja joillekin se ettei voi postiennakolla tilata.
Muropaketin threadi: http://keskustelu.plaza.fi/Muropaketti/bbs/t503098 Ostajien kommentteja: http://www.kaupat.com/k/arvostelut.php?selected_shop_id=3231
ei kannata mennä tilaamaan. mä tilasin mp4-soittimen ja kahen kuukauden jälkeen hajalla. Eka tuli semmonen juttu ettei saanu siirrettyä dataa soittimeen ja hetkenpäästä näyttö paskaks jotenki sieltä sisältä. Eikä tullu mistään kolhusta yms.
Minäkin tilasin mp4-soittimen ja näyttö meni rikki 1-2kk:n sisällä. 10€:llä saisi uuden soittimen jos lähetän vanhan soittimen hong kongiin.. mitäköhän maksaa se postimaksu
Olen ostanut tuolta diel-kreolen, meni n. kuukaudessa kuulokeliitin paskaksi ja sain uuden tilalle, joka oli eri tehtaalta, ja nytten on pinenmpi reso, hitaampi jne, ja nyt mulla on mahdollisuus vaihtaa ko. soitin johonkin muuhuh e-villen soittimista :>.
Minä en kyllä uskaltaisi tuolta ostaa, mitään vaikka hinnat on kyllä halvat- Kun ei niistä tiedä, että kestääkö edes mitää, ei ainakaan kaikilla ole kauan kestänyt Paras ostaa lähes kaikki suomesta, on ainakin luotettavampaa
Itse tilasin tuolta eilen tollasen Diel-Roc Mp4 soittimen 4:n gigan muistilla. Halpojahan nuo ovat kuin makkara Ei voinut olla tilaamatta ;D Katotaan miten toimii kunhan tollasen saan... Ja takuuthan siellä näyttää toimivan joten tuskin on pelkoa että toimivaa peliä ei saisi.