Niin mietin tässä että minkälaisia nuo evillen puhelimet on ? esim tämä tai tämä onko noi oikeesti käyttökelpoisia puhelimia? kun hinta on naurettava 45e plus 20e tarvikepaketti niin herää mielenkiinto plussia miinuksia kiitos!
Itse en koskisi pitkällä tikullakaan. Noissa kiinanihmeissä yleensä toimintoja on vaikka millä mitalla, mutta käyttis muuten kusee ihan totaalisesti. Toisaalta on kyllä todettava että paljon on sellaista mitä toivoisi ihan oikeaankiin puhelimeen, esimerkiksi juuri tuo tupla-sim. Ja "maaginen äänenmuunnin"... Ei jeesus.
: D no siis semi läpällähän lähtisin tilaamaan, en tarvi muutakun soittaa ja txt ja musiikkia. ja toi tekee sen kaiken. ja kai siihe käyttikseen tottuis ku käyttäis. kellään oikeeta kokemusta? ku siis en oikeesti ole hakemassa kunnon kosketusnäytöllistä puhelinta, vaan niiku halu ois kokeilla ja kun hinta on naurettava!
Mulla on toi Novo1220 ihan hyvä puhelin Miinukset -Huono laturipistoke ´-Sammuilee Plussat +Helppo käyttis +2 akkua +Tupla-sim +Kosketus näyttö Suosittelen ostamaan Ps.Meni 3 viikkoa joten elä huolestu jos ei 2 viikossa tule.
Novo 1220 on korvannut yksinään työpaikan SE:n ja siviili Nokialaisen tuplasimmin ansiosta. Molemmat on jonkun satasen puhelimia eikä Novossa ole joutunut tinkimään kuin kameran laadusta jotka kyllä kaikissa puhelimissa ovat surkeita sekä web selaimesta joka ei ole hääppönen. Plussana Novossa tyylikkäämpi ja tukevampi rakenne kuin näissä "laatumerkeissä" , parempi näyttö, taskulamppu ym. Ei paha.
iha hyvältä siis kuulostaa taidanpa kokeilla. mutta kumpi, novo vai diel? itse ottaisin dielin jos on kutakuinkin sama ominaisuudet yms.
Dielistä ei mitään tietoa mutta pelkällä kosketusnäytöllä olevaa puhelinta en enää itselleni hanki. Osta molemmat niin sitten näet eihän ne mitään maksakkaan.