omistan noin vuoden vanhan nokia e90 puhelimen. Päänäyttöön on tullut jälkiä näppäimistöstä ja päänäyttö pimenee silloin tällöin. Onko kenelläkään kokemusta\tietoa että meneekö takuuseen? Minun mielestäni ei ole käyttäjän vika jos suunnittelu virheiden takia näyttö naarmuuntuu!?
Yleensä viedään sinne mistä on ostettu. Uskoisimpa että takaisin tulee sama puhelin, luultavimminkin korjattuna kyllä mutta tuota naarmuuntumisen aiheuttajaan ilmeisesti ei viellä ole korjausta.
Puhelimen voit viedä takuuseen mihin tahansa nokian valtuuttaman huoltoon. Näin olen ite asian käsittänyt. Itelläkin siirtyy toistaiseksi pieniä rasvajälkiä näppäimistöstä näyttöön. Eiköhän sekin asia siitä vielä pahene kuitenkin, kun puhelin on vasta n. 3-4kk vanha. Muuten puhelin on toiminut mallikkaasti (vain 1 kerran buutannut itsestään).
Tuollaisen "huhun" minäkin kuulin... Että mikä vaan nokiaa myyvä liike kävisi ja ne lähettää sieltä sitten eteen päin. Ei ne minunkaan jäljet nyt maailmaa kaada mutta pistäähän se ärsyttämään tuon hintaluokan puhelimessa! Pahiten häiritsee päivän valossa.
Jeps. On se vaan kumma jos ei vieläkään olla keksitty ratkaisua tohon näyttö hommaan, nimittiäin tuttu sai kyseisen puhelimen juurikin ja näytössä jo hirveät näppäimien jäljet. Itellä tulee näytön reunaan jäljet. Täytyy toivoa vaan, että itelle olis sattunut sellainen luuri, ettei ainakaan pahene tosta niin ei haittaa menoa.
kyllähän tän muuten vos sinne takuusee kiikuttaa mutta sittenhä olet sin pari vikkoa ilman luuria... =( mukavampaa ois kun sais kerralla toimivan luurin jos sen kerran paperi rahalla ostaa.
Totta turiset. Eiköhän sieltä jonkun luurin saa siksi aikaa lainaks (vuodelta miekka ja hiekka mallia). Se nyt vaan on kun juosten kustaan, niin lopputulos on mitä on. Mitä nyt olen lukenut tästä puhelimesta, niin ite en ehkä olisi ostanut, mutta firman kautta saatu puhelin, niin mikäs siinä. Täytyy vielä kerran sanoa, että harvinaisen hyvin luuri on mulla toiminut. Ei oikein voi sanoa, että olisi mainittavampia vikoja ollut (kop kop kop).