EA Battlefield-tili apua! (KIIREINEN)

Discussion in 'PC:n pelit' started by Jumalavita, Nov 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jumalavita

Jumalavita Member

Trophy Points:
    11
    Kun menen tuolle http://battlefieldbadcompany2.com/ sivustolle, niin siellä olisi mahdollisuus esim. katsella omia statseja ja awardeja, sen lisäksi kasvattaa veteran rank:kia. Olen luonut oman EA-tilini silloin, kun ostin BFBC2:sen tietokoneelle. No nyt kun kirjauduin sisään tuolla minun tililläni, niin sitten siellä lukee esim. oikeassa laidassa Welcome, ********** (minun PS3-account nimeni) ja olen tuolla PS3-käyttäjälläni testannut kaverini BFBC2-peliä jonkun noin puoliminuuttia, no nyt se tietenkin on pistänyt sen tälle EA-tililleni nähtävästi (taisi olla sama sähköpostiosoite). Noh, eihän sillä väliä, mutta nyt sitten se on minun "oletus profiilina" tuolla minun Ea tililläni tuossa osoitteessa, ja kaikki rankit ja statsit näkyvät minun PS3:lla pelatusta 30s:nin testistä :D No eihän silläkään niin väliä, mutta kun siinä on sellainen My Profile-kohta, jossa pystyy valitsemaan accountin, niin listassa näkyy PC BFBC2 soldierini nimikin, mutta kun valitsen sen niin se hyppää kohtaan Select a Profile: Ja siinäkin listassa näkyy myös tuo BFBC2 soldier nimi, mutta kun valitsen sen listasta, ja painan kohtaa Save, niin se hyppää kuitenkin suoraan takaisin PS3 BFBC2-soldieriini. Joten miten pääsen valitsemaan tuon BFBC2 PC-soldierini? tuollahan ei olisi muuten väliä, mutta listassa näkyy myös Battlefield heroes (nettipeli)-käyttäjä, jolloin kun minulla on 2 Battlefield peliä pelattuna samalla sähköpostiosoitteella, minun kuuluisi saada Veteran Rank 1, mutta näin ei ole. MUTTA tärkeintä olisi nyt saada tuo Select a profile -kohdasta oma PC soldierini, jotta voisin siinä sitten nähdä omat statsini ja awardini yms. YRITTÄKÄÄ ymmärtää ja kiitos jo etukäteen ;)

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page