Mun psp:ssä on fw 2.71 ja ajattelin tolla easy 2.71 downgradella asentaa 1.50. Niin onko toi ohjelma luotettava? Onko kustom fw laittaminen vaikeaa ja onko siinä mahdollisuus saada psp sekasin?Tarviiko musitikortti formatoida ennen alentamista? Tarviiko sitä homebrew enableria kun käytää tota easy 2.71 downgrade ohjelmaa?
Ihan ensiksi tarkista onko PSP:si emolevy TA-082 versiota, jos on tarviset downgradetukseen erilaiset ohjelmat. Jos ei ole niin voit jatkaa näillä. Emolevyn version näet kun avaat UMD-aseman luukun http://www.modchipstore.com/support/images/ta82spot.jpg Tuo ohjelmahan ei sinänsä oo mitenkään kummallinen, se vaan laittaa muistikortille tarvittavat tiedostot oikeisiin paikkoihin ja helpottaa sillä tavalla tuota downgradea. Ohjelman luotettavuudesta en tiedä, itse laitoin tarvittavat tiedostot ohjeiden mukaan oikeisiin paikkoihin. Oikein tehtynä tuossa alentamisessa ei ole mitään suurta vaaraa brickata PSP, kunhan muistaa että akkua pitää olla 75% tai sitten PSP kytkettynä verkkovirtaan. Kun tarvittavat tiedostot on oikeissa paikoissa niin menet sinne kuvat välilehdelle PSP:ssä niin PSP:si tulisi alkaa alaspäivitys. Näin ei kuitenkaan käy ensimmäisillä kerroilla vaan PSP saattaa jumiutua ennenkuin se punainen ruutu ehtii tulla näyttöön. Tässä tapauksessa sammutat PSP:n ja kokeilet uudestaan. Muista ettet missään nimessä mene sammuttamaan PSP:täsi kun downgrade alkaa (punainen ruutu) tällöin kone brickkaantuu. Custom Firmwaren asennus on todella helppo, koska kysehän on päivityksestä. 3.40 OE-A on hyvä ensimmäiseksi custom firmwareksi mutta uudempiakin on olemassa ( 3.52 M33 2 jota itse käytän) Muistikorttia ei tarvitse alustaa, kunhan pidät huolen että siinä on tarpeeksi tilaa. Homebrew Enableria et tarvitse jos päivität downgraden jälkeen esim. 340 OE-A:n