Oisin ostamassa tän " http://www.halvathinnat.fi/magento/easycap-usb-2-0-4-kanavainen-videosieppari.html " Kuinka se siis toimii? Mulla on xbox -> hdmi -> tv Ja 3 ppaikkaa vapaana näytön reunassa " keltanen , punanen , valkonen " eli pitäiskö jokasest niist heittää ne piuhat toho easycappii jos pitää ni tuleeks niissä ne piuhat mukana?
pikasesti tuota kuvaa vilasin nii näytti silt et ainoostaa se mistä lähtee kuva nii törkätää toho vekottimee, mahollistaa näköjään 4 videolähdettä samaa aikaa ja yhtä äänilähdettä. eli usbi pää koneesee ja sit jos on se vanhanmallin piuha mis on Punane Keltane ja Valkonen, nii keltane ja valkone kii toho laitteesee toki väärässäki voin olla, sen voi sit kertoo joku muu jos korjattavaa on PS. niit on parempia ja laadukkaampia kaappareit kans, hinnat sit taas iha eriluokas.
Moro, Kyselisin, että jos ostan tuon easycapin, niin minkä mallin ostan? Niitä on tietääkseni 2 erilaista mallia. Ja mitä muita johtoja/tarvikkeita täytyy hankkia tuon lisäksi, että saa toimimaan. Omistan siis Xbox360:n ja Philipsin 32" LCD-taulutelkkarin. Ja mulla tulee HDMI-kaapeli Xboxista telkkariin. Toivoisin pikaista vastausta, kiitos etukäteen. PS. älkääkä sanoko, että osta joku parempi kaappari, mulle riittää tuollainenkin.