Eli asentelin kyseisen ohjelman ja ajoin turhien tiedostojen etsimisen läpi. No Ohjelman mukaan tiedostoja löytyi sellaset 150 megaa. Pääasiassa Jotain windows update tiedostoja. Ja nyt sitte aattelin kysästä että tietääkö kukaa et onks mitää haittaa jos nää tiedostot poistaa? Ne on nyt roskiksessa enkä oo huomannu ainakaa mitää haittaa noitten poistamisesta.
jos ei mitää tärkeet o menos, käynnistäs kone uudelleen ja testaa vähän käyttää ohjelmia, nettiä...jos kaikki toimii ok -> poista
Joo näyttäis kaikki toimivan eli deleteä vaa. Thanks. rupes vaa vähän ihmetyttää ku se niin hemmetisti niit update-tiedostoja löys.
Ei mulle ainakaan ole koskaan mitään ongelmia koneeseen tullut, vaikka oon EC:llä kaikki mahdolliset putsannut kovolta ja rekisteristä.
tota tota.... Mä en ainakaan lähtis suosittelemaan tota kyseistä cleaneria... Tai ainakin itse totesin kerran tossa kun rekisteriä siivosin tolla niin sen jälkeen meni jotenkin kummasti "susikasi" aika ymmälleen, ja kun en aatellu et pitää ottaa backuppeja tollasessa tapauksessa, niin siitä tuli windows asennuksen riemua.. (taas) Kannattaa kattoa löydätkö jostain sellaisen ilmaisen softan kun "JV16 Powertools". Ohjelma ja sen kaikki sivut on kai saksalainen, mutta valikot on kyllä englanniks... Tämä oli vain suositus... ..wake up and smell the MatriX..
Regrun Security Suite on kanssa hyvä ohjelma, joka suojaa konettasi viruksilta jne. Lisäksi siihen kuuluu myös WinCleaner, jolla on helppo poistaa turhat tiedostot pois koneelta. Kokeilemisen arvoinen http://www.greatis.com/regrun3.htm