EasyCleaner!

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by dumppi, Oct 13, 2003.

1. dumppi

dumppi Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli asentelin kyseisen ohjelman ja ajoin turhien tiedostojen etsimisen läpi. No Ohjelman mukaan tiedostoja löytyi sellaset 150 megaa. Pääasiassa Jotain windows update tiedostoja. Ja nyt sitte aattelin kysästä että tietääkö kukaa et onks mitää haittaa jos nää tiedostot poistaa? Ne on nyt roskiksessa enkä oo huomannu ainakaa mitää haittaa noitten poistamisesta.

2. mika

mika Moderator Staff Member

Trophy Points:
    116
    jos ei mitää tärkeet o menos, käynnistäs kone uudelleen ja testaa vähän käyttää ohjelmia, nettiä...jos kaikki toimii ok -> poista

3. dumppi

dumppi Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo näyttäis kaikki toimivan eli deleteä vaa. Thanks. rupes vaa vähän ihmetyttää ku se niin hemmetisti niit update-tiedostoja löys.

4. bscd

bscd Active member

Trophy Points:
    66
    Ei mulle ainakaan ole koskaan mitään ongelmia koneeseen tullut, vaikka oon EC:llä kaikki mahdolliset putsannut kovolta ja rekisteristä.

5. jrageous

jrageous Guest

tota tota....
    Mä en ainakaan lähtis suosittelemaan tota kyseistä cleaneria... Tai ainakin itse totesin kerran tossa kun rekisteriä siivosin tolla niin sen jälkeen meni jotenkin kummasti "susikasi" aika ymmälleen, ja kun en aatellu et pitää ottaa backuppeja tollasessa tapauksessa, niin siitä tuli windows asennuksen riemua.. (taas)

Kannattaa kattoa löydätkö jostain sellaisen ilmaisen softan kun "JV16 Powertools". Ohjelma ja sen kaikki sivut on kai saksalainen, mutta valikot on kyllä englanniks...
    Tämä oli vain suositus...

..wake up and smell the MatriX..

6. lettas

lettas Moderator Staff Member

Trophy Points:
    93
    Last edited: Oct 15, 2003
  7. NecHec

NecHec Guest

Onhan se, uudempi versio on englanninkielinen.

8. jrageous

jrageous Guest

Sorry, my bad...

Toi oli kai vaan kuollut toi saitti?

9. gain

gain Active member

Trophy Points:
    66
    Regrun Security Suite on kanssa hyvä ohjelma, joka suojaa konettasi viruksilta jne.

Lisäksi siihen kuuluu myös WinCleaner, jolla on helppo poistaa turhat tiedostot pois koneelta. Kokeilemisen arvoinen :)

http://www.greatis.com/regrun3.htm

Share This Page