Tein EasyCleaneriin päivitystä eilen ja huomasin, että uusi versio olisi saatana. Nykyinen on 2.0.5.338 ja kun EasyCleanerin päivityksestä saamallani ohjeella yritin poistaa vanhaa versiota, ei se suostunutkaan lähtemään. Herjasi seuraavalla InstallShield Wizard -ikkunassa olevalla ilmoituksella: "Asennuksessa tapahtui virhe. Toimi seuraavalla tavalla: - sulje käynnissä olevat ohjelmat - tyhjennä väliaikainen kansio - tarkista Internet-yhteyden toimivuus.(asennus internetissä) Yritä suorittaa asennus uudelleen. Virhekoodi -6003" Poistin vahingossa tuon vanhan version asennustiedoston, joka oli koneellani. Olin kuitenkin löytävinäni Internetistä samaisen version asennustiedoston. Latasin sen ja asensin uudestaan, mutta taas tuo virheilmoitus tuli. Olen myös yrittänyt uutta versiota asentaa "päälle", mutta ei onnistu. Virheestä ilmoittaa. Nyt on kummallinen "pattitilanne", entistä ei voi poistaa ja uutta asentaa. Mitähän tässä voisi yrittää tehdä? Käyttöjärjestelmä on Windows 98. Tämä on ensimmäinen viesti tänne. Nyt "paapimaan", huomenna katselen, onko vastauksia tullut. Hyvää yötä!
Oletko kokeillut sen vanhan poistamistä sillä EasyC:n omalla poisto ohjelmalla. Itse tein juuri päivityksen, vanha ei lähtenyt pois Lisää-poista sovelluksella vaan kun aloitin asnnuksen niin siinä Installwisardissa on se Poista ohjelma valinta. Sillä sain ensin vanhan pois ja uusi tilalle.
Olen kokeillut sitäkin, mutta taas virheestä huomautti. En tiedä, jääkö ainoaksi ratkaisuksi kiintolevyn formatointi. Tuolla Suomi24:lla kysyin myös tätä asiaa ja siellä ehdotettiin toista siivousohjelmaa. Voisihan sitäkin kokeilla.
EasyCleanerin asennus onnistui! Kun aloin asentamaan uutta versiota, valitsin "Modify". Silloin onnistui ja versio 2.0.6.380 tuli koneelleni. Tuo kellon aika ihmetyttää näissä viesteissä. Tuossa aloituksessa oli päivämääränä 10. helmikuuta 2006 @ 17:18. Vaikka olin aloituskysymyksen lähettänyt eilen puolenyön aikaan.
Tällä saitilla oleva kellonaika on +7 tuntia. Miksi tällainen outo kellonaika, on selitetty hiukan vanhemmassa (selaa taaksepäin) Kellonaika-keskustelussa sivulla AfterDrawn.comin palauteloota. On ehkä luvassa joskus korjaus, mutta siinä on vaikeuksia.