kokeilen tehdä divx dvd:stä. Olen ripannut koko dvd:n kovolle ja kokeilin ensimmäistä kertaa easydivx ohjelmaa. Kaikki lähti käyntiin hyvin Encoding video kohdan jälkeen alkoi ohjelma decoodaamaan ääntä mutta jumittui siihen... tai kyllä aika liikkui mutta kone ei tehnyt mitään. Predicted file size oli 909 ja current kohtaan tuli vain 9 ja se oli siinä. annoin koneen olla n. 1h tuossa kohdassa mutta ei tapahtunut mitään joten suljin ohjelman. Kun kokeilin uudelleen jäi ohjelma samaan kohtaan paitsi current kohdassa oli 12. Jos olis jotain vinkkejä? (tais olla hiukan sekava selitys )
Mulla on esiintynyt samoja ongelmia. Vaikka tuntuu ettei mitään tapahdu niin annoin koneen olla ja 6h kuluttua softa ilmoitti prosessin olevan valmis ja niin olikin, joten malttia vaan. Kerran kuitenkin kävi niin että softa oli saanut filet (video ja ääni) tehdyksi mutta jumittui multiplexingiin, mutta ne voi yhdistää manuaalisesti jälkeenpäin. Kannattaa ottaa ruksi pois kohdasta "delete temporary files" jotta saa tuon yhdistämisen tehtyä. Mun koneella n.2h leffaan menee aikaa n.13h(1CDn versio), 1300MHz Celeron II, 512MB keskusmuistia jne. "Predicted file size oli 909 ja current kohtaan tuli vain 9" nuo arvot ei mulla ole juuri koskaan olleet "oikein". Tuo EASYdivx on muuten huono vaihtoehto, kuvan laatu ei kummoinen. Tutustu tähän: http://www.afterdawn.com/articles/archive/copy_dvd_to_xvid.cfm