edelleen näytönohjainongelmia...

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by jorkkeli, Nov 17, 2004.

1. jorkkeli

jorkkeli Regular member

Trophy Points:
    26
    sori kun laitoin saman viestiketjun uusiks, mut mun on pakko saada ratkaisu tähän mun ongelmaan:
    ostin koneeseeni uuden näytönohjaimen (radeon 9600 pro).....laitoin sen sit kiinni koneeseen ja asensin ajurit..sitte kun yritän käynnistää koneen uudelleen, kone ei palaa enää windowsiin...sit kun laitoin vanhan näyttiksen takasin käynnistin koneen ja sammutin ja laitoin uuden näyttiksen takas kiinni nii sit kone suostu menee windowsiin..mikä vikana?

2. jorkkeli

jorkkeli Regular member

Trophy Points:
    26
    ...kun oon asentanu uuden näyttiksen ajurit ja koitan käynnistää koneen uudelleen, niin menee kone niin ku valmiustilaan..näyttö menee pimeeks..ja vaikka sammutan koneen ja käynnistän uudelleen se menee ihan samanlaiseks.. mutta kun laitoin vanhan näyttiksen takas koneeseen nii se toimii ihan normaalisti..tässäpä onkin sitten kumma juttu:kun olin testannut konetta vanhalla näyttiksellä, niin otin sen taas pois ja laitoin uuden tilalle ja käynnistin koneen...oho...sehän toimiikin..näyttiksessä ei pitäs olla vikaa, sillä kokeilin sillä flatout peliä ja hyvin näytti pyörivän..onni oli lyhyt sillä kun sammutin koneen ja käynnistin hetken kuluttua uudelleen se prkl ei suostu menee wintoosiin...
    toivottavasti joku tajus ja osais auttaa...

Share This Page