Elikkäs on tässä ollut tämmöin ongelma ku olen halunnut asentaa windowssin uudestaan. Kun olen windowsin asennuksessa ja siinä "Osio" kohdassa haluaisin poistaa sen osion jossa windows on. Mutta kun painan P nappia että se poistasi ja voisin luoda uuden tulee vain jokin tälläinen ilmoitus "Osiota ei voi poistaa koska se sisältää windows asennukselle tilapäisiä tiedostoja" . Elikkäs, miten saisin kovon tyhjäksi ja entisen windowsin poistettua jotta voisin asentaa windowsin vihdoinkin kokonaan uudestaan. Kun asennan windowsin sinne osioon missä on jo windows. Kun olen sitten päässyt työpöydälle siinä tuntuu että asennus olisi onnistunut ja vanha windows poistunut,mutta kun katson paljonko on tyhjää tilaa kovolla niin siellä onkin vain alle 100gigaa tyhjää tilaa 200 gigasta. Jotain apuja siis kuinka saisin poistettua vanhan windows Sekavaa tekstiä srysry
Et kertonut mitä on missäkin osiossa ja mihin Windowsia yrität asentaa. Kerro se sekä mikä käyttis tarkalleen ja onko asennuslevy alkuperäinen vai Recoverylevy.