Hieman vielä kertailisin niitä ohjeita, ja kyselisin, Käsi kun olen. Eli siis, imuroin tuolta softista sen vcd galaxy paketin kun siinä vaikutti olevan kaikki mitä tarvitsen..Mutta nyt sitten tullaankin jo ensimmäiseen kysymykseen, eli missä minä sen vfapi reader codekin asennan, vai uskaltaisinko olettaa, että se on jo kyseiseen pakettiin asennettu (meinaan siellä jossain oli sellanen (help box? jollen väärin muista) paikka, jossa oli ruksittu toi vfapi plugin? Tilannehan on nyt tämä, että minulla on se audio wav:ina ja projekti jptaijotain.d2v, ja sitten siitä pitäisi saada se pseudoavi? was ist das? Ja sitten vielä sellainen, että virtualdub:issa kun asennan sen frame servarin ja avaan leffan ifo tiedoston, niin se alkaa automaattisesti rueta etsimään avainta+ sille ja indexoimaan sitä? (sitä ennen se on jo kerennyt kysymään minne haluaa tuloksen tallentaa (vilkaisin tulosta, tuli joku index-file, oiskohan ollu video t_s1 ja sitten tuli myös joku video t_s sub, en oo ihan varma...) eli missä mennään nyt mettään? Saako mitään enään pelastettua, vai pukataanko syvemmälle pöpelikköön? Kiitoksia jo etukäteen ja ehdottomasti myös plussia kärsivällisyydestä....
öö.. Teempäs pienen korjauksen tohon mitä se frame server teki, siis se teki sellaset tiedostot, ku VTS_01_0.idx ja VTS_01_0.sub? Eli siis ne varmaankin polttovaiheessa nakataan levylle kyytiin? Ja sellanenhan oli vielä mielenpäällä, että mikäs pääte siinä svcd tiedostossa pitäs olla tmpgenc:in pakkauksen jälkeen? mpg? mpeg? se nimittäin laittaa automaattisesti siihen uotput filen päätteeksi mpg tai mpeg? Millanen tiedosto sen sitten pitäs olla valmiina? Mites noi *.idx ja *.sub tiedostot sitte?
en oo mikään virtuoosi näissä asioissa, mutta itse käytän sen takia dvd2svcd ohjelmaa. Ohjelma on todella helppoa käyttää. suosittelen sitä. Mukana tulee demoversio CCE koodekista, jota tarviit MPEG2 tiedostejen tekoon. Demoversio pitää vain vaihtaa alkuperäiseen niin häiritsevä logo jää pois. Ohjelmassa on kaikki muut tarvittavat kilkkeet valmiiksi asennettuina kannattaa kokeilla
Joo, se vaikuttais asialliselta ohjelmalta, mutta se on kaupallinen....rahaa rahaa rahaa. Onhan se varmasti hyvä, en yritä väittää vastaan..Mutta mutta, dRD opasteli/neuvoi kokeilemaan svcd:n tekoa näillä ohjelmilla, ja asiansa ajavat nämäkin ohjelmat, tosin käyttäjä on tässä tilanteessa vielä vähän aloittelija (ensimmäistä kertaa koitan svcd:tä tehdä..) kokeilin tässä laittaa sen tmpgenc:in pakkaamaan sitä pseudoavia ja pakkauksen kestoajaksi tuli jotain 30 tuntia??? Mikä mättää? Kone on kuitenkin giganen...