EDULLINEN näytönohjain hakussessa.

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by antibiootti, Feb 4, 2011.

1. antibiootti

antibiootti Member

Trophy Points:
    16
    Oon kokoamassa konetta jolla editoin videoita ja teen äänityshommia. HD leffoja myöskin tulee katsottua mutta mitään pelejä en pelaile. Etsin siis edullista nätönohjainta joka hoitaa hommansa. Hintaa mieluiten alle 80e.

Tämmöstä kokoonpanoa oon suunnitellut:

ASUS AM3 AMD870
    AMD phenom x2 555 BE
    CORSAIR PSU 500W 12CM ATX12V2.2 80+
    +
    muut jutut.

E: Niin ja näyttönä mulla toimii samsungin syncmaster 2333hd.

Last edited: Feb 4, 2011
  2. JP24

JP24 Regular member

Trophy Points:
    26
    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=12879 Radeon hd 5670 muuta tohon hintaan ei oikeen saa.. Kyllä tuolla kuitenkin pelaa, mutta ei täysillä resoilla eikä täysillä asetuksilla.

Ei myöskään kuluta virtaa paljoakaan ja lämmöt on alhaiset. On hiljainenkin

3. antibiootti

antibiootti Member

Trophy Points:
    16
  4. JP24

JP24 Regular member

Trophy Points:
    26
    http://www.lapstore.fi/product_info.php?products_id=38707 siinä lapstoresta mutta menee yli 80e ei kyllä paljoa. 4e sinne tai tänne. Pitäisi olla hiljainen ja ei kerää pölyä jolloin lämmöt pysyy alhaalla. Ja melutasokin on alhainen.

5670 olis sopivampi saat enemmän tehoa. Ja kyllä sillä esim Bad company 2 pyörii jos satut joskus innostumaan pelailuun.
    Ps. Minä itse olen hankkimassa hd 5670, koska sitten voin pelata bc2 :)

5. Axu_

Axu_ Moderator Staff Member

Trophy Points:
    143
    Hanki erillisen kortin sijasta sellainen emolevy, jossa on integroitu HD4250-näytönohjain. Noilla erillisillä alle kahdeksankympin korteilla et kuitenkaan mitään pelaa, joten integroitu riittää erinomaisesti tarpeisiisi. Jos joskus pelaaminen alkaa kiinnostaa, niin sitten kunnon näyttis alle.

6. Muff77

Muff77 Regular member

Trophy Points:
    46
    Mulla toimii 4650-näyttiksella bfbc2. Tosin grafiikat alimmilla ja reso 1280x jotain :)
    Tollasella pärjää mutta väliaikais-näyttikset on aika turhakkeita.

7. aKKuHaPPo

aKKuHaPPo Member

Trophy Points:
    16
    5770 on halpa ratkasu jos haluaa pelailla rankempiakin pelejä...mut mulla on se itellä nyt just ja on mennyt vialliseksi todennäköisesti kellottelujen takia, itse pistin tilaukseen XFX:n 6850 black editionin...ja onhan tolla geeforcellakin noita hyviä halpoja näyttiksiä, riippuu paljo mistä tilaa...http://www.mindfactory.de/ katso tuolta sieltä saa huippunäyttiksiä samaan hintaan mitä täältä saa keskihyviä =)

8. JP24

JP24 Regular member

Trophy Points:
    26
    aKKuHaPPo = 5770 on halpa ratkasu jos haluaa pelailla rankempiakin pelejä...mut mulla on se itellä nyt just ja on mennyt vialliseksi todennäköisesti kellottelujen takia, itse pistin tilaukseen XFX:n 6850 black editionin...ja onhan tolla geeforcellakin noita hyviä halpoja näyttiksiä, riippuu paljo mistä tilaa...http://www.mindfactory.de/ katso tuolta sieltä saa huippunäyttiksiä samaan hintaan mitä täältä saa keskihyviä =)

Sun viestis on jo aika turha tähän.. Ja mitä järkee tilata ulkomailta? Kun suomestakin saa ihan hyvään hintaan

Last edited: Feb 8, 2011

Share This Page