Edullinen näytönohjain?

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by Espeni, Feb 14, 2005.

1. Espeni

Espeni Member

Trophy Points:
    11
    Tarkoitus olis ostaa edullinen näytönohjain jossa ois tv-outti. Katellu tossa paria Radeon korttia (Connect3D Radeon 9550SE 128MB DDR/VGA/DVI-I/TV-OUT AGP tai Connect3D Radeon 9250 256MB DDR+DVI-TV 128-bit. Oiskos kellään tietoa et kumpi ois parempi tai oiskos jotain muita saman hintaluokan kortteja? Eli alta 80 euroa...

2. hiphei

hiphei Regular member

Trophy Points:
    26
    Jos et peliä pelaile nii eipä ny hirveesti väliä kumman otat.. Kyllähän tuo 9550 on varmaan nopeampi peleis.

3. Espeni

Espeni Member

Trophy Points:
    11
    Vai oiskos toi Radeon 9600XT asiallinen? Jos vaikka sattus joskus jotain pelaileen..

4. gurkku

gurkku Guest

9600XT on jo paljon parempi. Paras hinta-laatu-suhde edullisesa luokassa.

5. Espeni

Espeni Member

Trophy Points:
    11
    Katoin hinnan väärin toi xt:n hinta hyppää jo 140 huittelle ja budjetis ei o niin paljo varaa.. Oiskos tollanen mistään kotosin:Club-3D Radeon 9600 128MB CRT+TV+DVI ?? Verkkokaupas ois alta 82 egee..

6. AlpoP

AlpoP Regular member

Trophy Points:
    26
    Oon itse kasillut koneita aika liudan ja käyttänyt paljon Club3D:n kortteja eikä ole valituksia tullut että imho niissä on paras hinta/laatusuhde!

7. FORWARD

FORWARD Active member

Trophy Points:
    68
    Itsellä myös Clubin Radeon 9600 kortti ja olen ollut tyytyväinen;ei tosin uusimmat pelit toimi kaikki herkut päällä,mutta onko tarvettakaan?Onhan uusien pelien grafiikka jo sitä tasoa,että riittää jo medium-asetuksetkin saamaan vaikutelman aidosta läsnäolosta...
    niin sanoakseni...

Share This Page