Tarkoitus olis ostaa edullinen näytönohjain jossa ois tv-outti. Katellu tossa paria Radeon korttia (Connect3D Radeon 9550SE 128MB DDR/VGA/DVI-I/TV-OUT AGP tai Connect3D Radeon 9250 256MB DDR+DVI-TV 128-bit. Oiskos kellään tietoa et kumpi ois parempi tai oiskos jotain muita saman hintaluokan kortteja? Eli alta 80 euroa...
Jos et peliä pelaile nii eipä ny hirveesti väliä kumman otat.. Kyllähän tuo 9550 on varmaan nopeampi peleis.
Katoin hinnan väärin toi xt:n hinta hyppää jo 140 huittelle ja budjetis ei o niin paljo varaa.. Oiskos tollanen mistään kotosin:Club-3D Radeon 9600 128MB CRT+TV+DVI ?? Verkkokaupas ois alta 82 egee..
Oon itse kasillut koneita aika liudan ja käyttänyt paljon Club3D:n kortteja eikä ole valituksia tullut että imho niissä on paras hinta/laatusuhde!
Itsellä myös Clubin Radeon 9600 kortti ja olen ollut tyytyväinen;ei tosin uusimmat pelit toimi kaikki herkut päällä,mutta onko tarvettakaan?Onhan uusien pelien grafiikka jo sitä tasoa,että riittää jo medium-asetuksetkin saamaan vaikutelman aidosta läsnäolosta... niin sanoakseni...