Hei, Eli olisi tarkoitus pistää n. 300e koneen päivittäämiseen. SSD asema olisi tarkoitus ostaa ja itse olin ajatellut myös näytönohjaimen päivitystä. Mutta antakaa te kokeneemmat oma mielipiteenne, että mitä kannattaa päivittää Tässä olisi tämänhetkinen kokoonpano: ASUS HD7770 DIRECTCU PCIE 1GB ASUS P8B75-M LX Cieftec a-80 PSU 600w Intel Core i5-3550 3,3G 6M Kingston 4GB 1600MHZ DDR3 x2 ja kovoina toimii vanhan pakettikoneen romut, tästä syystä ssd olisi "pakollinen" päivitys Eli millä päivityksillä saisi koneeseen parhaan suorituskyvyn lisäyksen tuolla n.300e budjetilla ? Puhtaasti peli/internet käyttöön (lähinnä diablo3/PoE/satunnaisesti BF3 ja Starcraft2) Kiitos kaikille avusta.
SSD:n menee noin 90 euroo, näyttikselle jäis 200. 200 eurolla ei mun mielestä saa selkeesti parempaa näyttistä tohon nykyseen verrattuna. Säästäsin rahat ja pistäsin kunnolla uusiks myöhemmin.
Ok, kiitos vastauksesta. Oon kuitenki vissiin oikeilla jäljillä et mitä kannattaa uusia seuraavaksi? Entä jos pistäis n. 50e lisää näyttikseen, alkaisko saada jo selvää parannusta ?
Prossu, emo ja muisti turha päivittää. Näinpä menee SSD tai näyttis. 300 euron paikkeilla saa Radeon HD 7950:n joka on tosi selkeesti tota nykyistä nopeempi.
SSD on päivitys. Tämä olis nosto kahdenjapuolen rahalla GTX660ti vanhempi tai uudempi GTX 760 , mutta nuo eivät ole merkittäväst Radeonia tehokkaampia. Seuraavat eli 3GB HD7950 maksaa sitten yli 3-sataa GTX 770 on väliinputoaja, siinä on sama piirisarja kuin 760;ssa eli pitäis mennä isoihin ja kalliisiin GTX780 tai HD7970GHz malleihin