ei aukene emulen salat...

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by tartsu, Dec 6, 2006.

1. tartsu

tartsu Member

Trophy Points:
    16
    auttakaa oi gurut vanhaa tätiä. Uskaltauduin viimein kokeilemaan josko emule minulle aukenisi vaan ei. etsin täältä vanhat ketjut ja niiden opeilla muutin f-securen palomuuriin asetukset ja Zyxeliin portit.Aina vaan testi ilmoittaa että portit ei toimi ja vain toinen nuoli siellä alhaalla on vihreä.ipconfig komennolla sain koneeni ip-osoitteeksi 192.168.1.33. Jotenkin käsittäisin että se on väärin?

2. wipu

wipu Regular member

Trophy Points:
    26
    jos palomuurista on sallittu dc:n käyttö ja oot ohjaillu portit niin pitäisi toimia..tuo 192.168.1.33 on oikein..vika voi olla emulen asetuksissa..minkä portin laitoit modeemin asetuksiin? laitoithan emuleen samat portit?

muistaakseni emule käyttää portteja TCP 4662 UDP 4672 onhan noi laitettu sinne modeemin asetuksiin ja emuleen?

lisää informaatiota noista porteista ja natista yms..
    löytyy Tästä

3. tartsu

tartsu Member

Trophy Points:
    16
    Kiitos vastauksesta. Tarkistin juuri modeemin asetukset, samoin emulen ja pitäisi olla ihan ok. Itse asiassa käytin juuri tuon antamasi linkin ohjeita.Kademliaverkko sanoo olevansa palomuurin takana, vaikuttaakohan se jotain?

4. wipu

wipu Regular member

Trophy Points:
    26
    ei tietääkseni vaikuta mitenkään ellei palomuuri jotenki estä koko emulea..toimiiko yhtään paremmin?

itse en ole tutustunut emulen asetuksiin mutta jos portit on ohjattu ja palomuuri sallii emulen niin kaiken järjen mukaan pitäisi toimia..ja jos ei toimi niin voihan sitä koittaa asentaa uudestaa sitä emulea..

Share This Page