Eli ongelma on nimenomaankin tuo; piuhan kanssa netti toimii aina, mutta langattomana vain ns. joka toinen päivä. Wireless-valo ei vain huonona aamuna syty lainkaan. Onkohan vika koneessa vai modeemissa, minulla on a-linkin modeemi, ei tietenkään mikään markkinoiden paras. Viimeks sain koneen yhdistämään langattomasti, kun skannasin bitdefenderillä, joka löysi 9 virusta sähköpostini roskapostistosta, jonka pitäisi automaattisesti poistua koneelta... Voiko olla, että joku virus estäisi langattoman yhteyden? Millä sitten suojaisin koneeni paremmin ilmaiseksi, minulla on Avast ja sygate. Yritin etsiä aiheesta vähän joka paikasta, mutta kenelläkään ei tunnu olevan kuvatunlaista ongelmaa :S
Taitaa olla käyttöjärjestelmä tässä tapauksessa niin madon syömä että tuskin lähtee huonona aamuna päälle koko kone.. Käyttöjärjestelmän uudelleen asennus ja ajureiden ja päivitysten asennus edessä. Itse käytän avastia ja vistan palomuuria ja hyvin olen päjännyt. Kannattaa varoa nykypäivänä nuita liite tiedostojen aukaisua sähköpostista. Niistä ne madot leviää.