APUA! Tein tossa magic memory stikin ja samalla oon nytte tehdy pandora batterynki ja custom firmwaren. Eli pitääkö mun ostaa uus akku normaaliin käyttöön ku toi akku minkä tein pandora batteryks niin ei toimi psp:ssä? Eli eiks ois alun perin kantsinu hommata suoraan tool akku ku tehä se pandora battery ite jos kerran joudun ostaa uuen akun. Eli onko tässä joku vikana ku tää ei toimi tolla pandora batteryllä vai kuuluuko mun nyt vaa ostaa uus akku ja jatkaa elämää? Toimiiko toi sitten?
ei sun uutta tarvii ostaa. mut sun joutuu hankkii nää. Tarvikkeet: kaverin psp Custom firmwarella. PSP:n laturi se sun akku jonka haluut korjata aluksi otat kaverisi akun pois ja pistä se jonnekki ettei akut mee sekaisin(kokemus ) sitten pistät laturin siihen psp:hen josta äsken otit akun pois.sitten pistät psp:n päälle. okei olet nytten päävalikossa. okei kun kaverisi psp on nyt päällä ilman akkua niin pistä se akku siihen jonka haluat korjata.sitten mene siihen ohjelmaan jolla teit pandoran batteryn ja siellä pitäisi jossain lukea esim. convert to normal/boot to normal. paina tuommoista vaihtoehtoa niin sitten jossain pitäisi lukea tai ainakin siinä ohjelmassa lukee mitä minä käytin niin changed serial is 0x1234...jotain sinnepäin niin sen jälkeeen akkusi pitäisi toimia kuin uusi
Elikkä kun sillä mun kaverilla on psp fat ja mulla slimin akku niin enkö voi tehdä siitä slimin omasta akusta pandora batterya eli eikö slimin akku käy psp fatiin?
Lisäystä eli voiko tehdä sen custom firmwaren vaikka tällä? http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=89481283
No eikös se oo iha sama onko se kotitekoinen tai tehdastekoinen tai jokin muu tekoinen kunhan se toimii tuon 10min kun teen sen cfw?
Kyllä mutta siis tarkoitan sitä että voi olla että se vaa on teipannu ton tool merkin tohon mutta jos se oikeasti tuon on tehny pandoran akuksi niin kyllä sen pitäisi toimia
Akun saa normaaliksi muuttamalla sen serialin takaisin normaaliksi tai jos akusta on leikattu pinni pois niin juottamalla sen takaisin. Pandora/tool akkua pystyy myös käyttämään sellaisenaan pspeessä yhdella pluginilla/softalla mitä en nyt jaksa etsiä. Consoleforumsistä pitäisi löytyä ohjeet kyseisen softan asennukseen. Tämä on sinänsä kätevä että jos psp semi-brickkaa niin otat vain tämän pluginin pois käytöstä niin pääset pandora akulla samantien asentamaan cfw uudestaan. Jos taas psp brickkaa totaalisesti ei tämäkään plugini toimi joten se menee automaattisesti pandoras batteryn cfw valikkoon.
Näyttäisi kovasti tältä tuotteelta: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12472 Itse laitoin omaan PSP:en custom firmwaren juurikin tuolla akulla. Edit. Linkki kuntoon.