Kuvassa kokoonpano. Asensin CS go:n ja huomasin että jökkii ja FPS putoaa 20 paikkeille kun alkaa tapahtua. Aikoinaan BF3 ku pelasin toimi hyvin. Kaikkien vaatimuksien osalta pitäisi olla kunnossa?
-Uusi prossujäähy (vaikeaa koska musitisi ovat niin korkeat) -Prossun kellotus -Uusi näytönohjain Mutta kyllä tuolla nyt CS: Go pitäisi toimi, kyllä tuolla kokoonpanolla vielä porukka hakkaa BF4:stakin ongelmitta
Ettei dvi/hdmi/mitä käytätkään kaapeli kiinni Emossa eikä näytönohjaimessa? ;p joskus itellä unohtuu laittaa kiinni näytönohjaimeen ja sitä ihmetellään hetki ku pelit tökkii 20fps
No toivottavasti eioo tollasta vanhanaikasta käyny, pitää kotiiin päästyä mennä tarkastaa kun emäntä nimittäin siirteli konetta jossai vaiheessa... Minäkin oon miettiny et kyllähä tällä pitäs GO pyöriä viell ongelmitta
Mun mielestä oli niitten kanssa ongelmia jollakin tietyllä näytönohjaimella, ei jaksa tarkistaa ku puhelimella atm. Kannattaa neki tietty tarkistaa ja myös ettei gossa oo fps limitti lukkiutnu vahingos
itse pelaan sulavasti 80+fps @1920x1080p omalla läppärillä missä on hikinen gt 630m näyttis. Eli rauta puoli riittää kyllä. Prossukin riittää hienosti vielä kun antaa vähä potkua.
En vaan ymmärrä.... Botteja vastaan menee pysyy 60fps hetken, sitten kun alkaa tapahtua alkaa pätkiminen eikä lopu enää... jää tavallaa päälle pätkiminen. Uusimmat ajurit näyttikselläkin on. HDMI on näyttiksessä, tuli tarkastettua. : D
Tarkista lämmöt. Jos näyttiksen tai prossun lämmöt nousee liikaan, niin kone automaattisesti laskee kellotaajuutta, jolloin teho vähenee. Korkeaan lämpöön voi olla syynä esim. erittäin paljon pölyä jäähyissä tai kuivuneet tahnat.
Realtekin ajurit päivitykseen! http://www.reddit.com/r/GlobalOffen...ntial_fix_for_those_experiencing_fps_lag_and/
Lämmöt on sen 75-80 CPU. Jännä jos se lämpenee liikaa minuutin pelaamisen jälkeen? Mutta pitää putsata kyllä tässä sisukset.
KIITOS very much! Avasin koneen ja aloin räklää uusia tahnoja prossulle niin huomasin et Cooleri oli osittain irti, et kiinnikkeet löysällä! ilmankos lämpenee : D Nyt uudet tahnat sisällä ja cooleri kunnolla kiinni niin GO pyörii ihan täydellisesti! Kauankohan lie ollut tuolleen kun en ole pitkään aikaan mitään pelannut... nyt lämmöt näyttää prossulle pelin aikana 41 astetta.
Kannattaa välillä kurkkailla sinne masiinan sisälle että kaikki on ok. Varsinkin jos konetta liikuttelee useinkin.