Elämää suurempi valinta.

Discussion in 'Kaikki muut pelikonsolit' started by TheSape, Mar 7, 2007.

1. TheSape

TheSape Guest

Elikkä saan talon maalaus palkaksi uuden tietokoneen ja isäntä kustantaa (budjetti noin 1000-1500€), mutta olen miettinyt, että ottaisinkin mieluumin Playstation 3 + muutama peli tai sitten vähän heikomman uuden koneen + Xbox360 tai Nintendo Wii, mutta en todellakaan osaa valita nimittäin kaikkien konsolien pelit kiinnostavat ja uudessa koneessa olisi se hyvä puoli, että se olisi monipuolinen ja toimisi taas uudet huiput nettipelit yms yms.
    Kohta räjähtää pää, jos en saa valittua nimittäin tämä on todella iso päätös, koska minulla ei ole koskaan ollut kunnon konsolia muuta kuin PS 1.
    Tässä vielä nykyisen koneeni tehot:

AMD Athlon(tm)XP 2200+
    1.80 GHz
    1,00 Gt RAM-muistia
    Näytönohjain Radeon 9600 XT 128MB

Apua ja vihjeitä kiitos! :)

2. Shagrath_

Shagrath_ Regular member

Trophy Points:
    26
    Kieltämättä hankala päätös.. En osaa sanoa edes mitä itse tekisin.

Playstation 3 kannattaa minun mielestäni jättää kaupan hyllylle (sitten kun joku sen sinne saa) ja ostaa mielummin xbox360.

Jos rahatilanteesi ei salli koneen päivittämistä niin ehkä keskivertokone ja boxi. Toisaalta tuolla 1000-1500€ saa jo melkoisen hyvän koneen. Varsinkin jos näyttö löytyy jo.

Itse ehkä ostaisin paremman koneen, koska nuo konsoleiden pelit ovat sikahintaisia.

3. makez123

makez123 Regular member

Trophy Points:
    26
    osta ps3 ja nintendo ds siinä riittää pelattavaa kotona ja muualla

4. miinis

miinis Regular member

Trophy Points:
    26
    Ostat kunnon koneen. Samat pelit mitkä konsoleihinkin saa niin saa sille koneellekkin. Siihen kunnon ohjain ja telkkariin kiinni, niin voilà, sulla on konsoli :>

5. rikhardo

rikhardo Regular member

Trophy Points:
    26
    Juu, itse ainakin ostaisin tietokoneen noilla rahoilla. Tietokoneeseen saa tosiaankin samat pelit kuin konsoleille.

Share This Page