Elikkä ostin kyseisen pelin äskettäin (goty edition). Pelattuani peliä ~30-45min peli alkaa nykiä ja jämppiä niin pahasti ettei pelaamisesta tule enää mitään. Elikkä kysyisin että missä vika? minimi: 500mhz 256mb for win xp 32mb vid kortti Minulla: 1ghz win xp ja 256mb ati 9200SE muistia 128mb kiitos avusta etukäteen
http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/pelipaivitykset/seikkailu-roolipelit/2891/ jos peli on uusin versio niin en tiedä onko tuolle mitään tehtävissä, muistin lisäys varmaan auttaisi jonkin verran.
Goty-versio sisältää jo uusimmat patchit. Saattaa olla hyvinkin todennäköistä, että peli alkaa swappaamaan noin pienellä muistimäärällä, josta johtuu tuo nykiminen. Muistikauppaan ostamaan lisää muistia, kun kerta halvalla lähtee.
hei, avaa morrowind.ini tiedosto, löytyy pelin päähakemistosta, notepadilla ja tee siitä samalla varmuuskopio esim. nimelle morrowindINIbackup.txt. Etsi tiedostosta kohta Max FPS=256 ja kirjoita 256:n tilalle 60. Itse olen todennut että myös rivin DontThreadLoad=0 korjaaminen DontThreadLoad=1 :ksi on mukavempi, ja ehkä vois vaikuttaa myös toimivuuteen. Tämä temppu muuttaa sen, että peli ei ns. pätki vähän väliä kun se lataa uutta maastoa. Nyt lataustauko pitenee muutaman sekunnin mutta sitä ei tule niin usein kuin ennen.