Tarkoitus kasata uusi toinenkin uusi kone, kun c2d kokoonpano alkaa silti olemaan liian hidas kakkoskoneena vaikkei mitään crysistä tällä hetkellä pelatakaan. Vanhasta kokoonpanosta säästyisi vain kovo, koska dvd asema ide liitännällä (prkl..). http://www.aijaa.com/v.php?i=003768914658.png [linkki ostoskoriin]. Kertokaa mitä voisi muuttaa koteloksi toisena vaihtoehtona olin ajetellut arc midiä. Kertokaa myös jos ssd on hyvä tai muuta pitäisi vaihtaa. Kasausta ei tartte ja käyttis löytyy omaa takaa. Budjetti siis on 1000e yhtään ei sais mennä yli. Huom. tämä vain alustavaa kyselyä, koska koneen ei tartte olla valmis edes tänä vuonna.
SSD:ksi hyvä vaihtoehto on myös Crucial M4 64gb, mutta ei tuo intelkään huono ole. Koteloksi itse laittaisin sen Arc midin, säästätkin sillä vähän, eikä huonompi ainakaan ole. Prossunjäähyksi voit laittaa Mugen 3:sen, jos kellotus on yhtään mielessä. Kyllä tuollakin siis onnistuu. Hyvä paketti kyl
OK pannaan korvan taakse nuo ehotukset. Muuten kun asennan ssd:lle sen käyttiksen niin tartteeko mun alustaa toi tavallinen hdd, kun laitan sen kiinni?
Mitä arvelet, joudukko formatoimaan sellasen kovon jonka lisäät koneeseen käyttiksen asentamisen jälkeen? Vastaus siis: ei.
Varmaan Corator DS (45€) tai Mugen 3 (40€). Silver Arrow on vielä noitakin tehokkaampi, mutta maksaa 60€.
ok. Pystyiskö tohon coratoriin laittaa mitää toista flektiä ton alkuperäisen tilal siis et suorityskyky paranis.
Ei noissa Mugen 3:ssa ja silver arrowissa olla niin suurta eroa että kannattaisi kalliimmasta maksaa. Jos huippuylikellotuksia aiot harrastaa ja Corator DS tai mugen 3 ei riitä niin ihan suosiolla kunnon vesijäähy.
Pystyy, jos nippusiteet pysyy kädessä. Omassa Coratorissa on tällä hetkellä kaksi AC F12 PWM -tuuletinta. Toinen alkuperäisellä kiinnityssysteemillä, toinen edessä nippusiteillä. E: Kyselitkin vain alkuperäisen korvaamista. Pystyyhän senkin vaihtamaan mihin vaan 120mm tuulettimeen (140 millinenkin 120mm kiinnitysrei'illä saattaa sopia). Tuo on kyllä totta. Varsinkin SB kellottuu käsittääkseni aika kivasti tiettyyn rajaan asti pienellä jännitteen nostolla ja sen jälkeen voltteja saisi antaa niin paljon ettei tahdo enää ilmalla edes jäähtyä.
Juu eli uudesta koneesta sitä koteloa oon miettiny eli mitä vaihtoehtoja max hinta 100e, joihin ois mahdollisuus asentaa 240mm dual kenno siis onhan toi arc midi hyvä, mutta jotain muita vesijäähy ei mielessä lähitulevaisuudessa, mutta hyvä siihen on olla mahdollisuus.