Elisa nettitikku +mobilepartner ohjelmisto = kone jumissa

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by semppa, Jul 6, 2009.

1. semppa

semppa Guest

En tiedä onko oikea paikka kun viruksia ei ole löytynyt tarkistuksista huolimatta, mutta jotain hämärää tässä on. Eli koneen kun avaa ja käynnistää mobilepartnerin ja netin päälle niin netin oltua päällä jonkun aikaa vaikka pari tuntia kone alkaa jumittaa tosi rasittavalla tavalla! Tehoista ei voi johtua, kone on uusi muistia yllin kyllin ja hyvät prossu tehot. Mutta nyt olen about 5päivää käyttänyt muuta nettiyhteyttä wlanin kautta ja kone ollut päällä monta päivää eikä mitään hidastelua, eli ongelma täytyy johtua nettitikusta tai mobilepartner ohjelmistosta. Virustarkistukset olen tehnyt eikä mitään löydy. Mistäköhän tämä voi johtua?

2. Laku96

Laku96 Member

Trophy Points:
    16
  3. Laku96

Laku96 Member

Trophy Points:
    16
  4. semppa

semppa Guest

Joo itekin ton uutisen iltalehessä jossain vaiheessa huomasin. Tuolla lukee 19.5 jälkeen toimitetuissa, omani hommasin huhtikuun alussa ja se on mallia E180 toisin kun tossa mainittu E160. Mutta ei se mitään silti epäilen jotain virusta, mutta siinähän se ongelma onkin kun koneen olen skannannut f-securella, anti-malvarella ja ad-awarella mutta mitään ei löydy. Tikku näkyy (F:) asemana jonka tarkistin vielä erikseen f-securella ja anti-malvarella eikä mitään. Kai se pitää kohta elisaan ottaa yhteyttä kun keinot käy vähiin.

5. semppa

semppa Guest

Johtu näköjään mobilepartner ohjelmistosta.. Nykyään olen yhdistänyt suoraan yhteyksien hallinnan kautta enkä käytä mobilepartneria ja ei mitään ongelmia..

Share This Page