Elisan "asiakaspalvelu"

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by vps358, Sep 14, 2016.

  1. vps358

    vps358 Active member

    Joined:
    Nov 14, 2009
    Messages:
    4,576
    Likes Received:
    238
    Trophy Points:
    93
    Tulipa siinä soitettua pakon edessä tuonnekin. Pakko oli soittaa, kun liittymää ei muuten olisi saanut irtisanottua (paitti fyysisesti käymällä jossain kirotussa shopitissa). Eihän siinä mennyt kuin vartti "jonotukseen", lienee ilmaista, kun ei erikseen maksullisuudesta mainittu.
    Varsinainen asiakaspalvelu vastasi suht' nopeasti n. minuutissa, mutta vielä piti siirtää asia toiseen portaaseen ja siellä kestikin sitten se kymmenen minuuttia ennekuin ihminen vastasi. Hermot meinas mennä simppelin asian kanssa, kun ensin olet vartin jonottanut ja sitten olisi varmaan ruvettu änkkäämään vielä muuta, siitä se palveluhenkilö varmaan sai maistiaisia. On simppelistä asiasta tehty vaikeaa.

    T: Vesku
     
  2. esaja67

    esaja67 Regular member

    Joined:
    Apr 27, 2014
    Messages:
    177
    Likes Received:
    23
    Trophy Points:
    28
    Eiks liittymän sulkeminen onnistu omaelisassa?
     
  3. vps358

    vps358 Active member

    Joined:
    Nov 14, 2009
    Messages:
    4,576
    Likes Received:
    238
    Trophy Points:
    93
    ^
    Ei ainakaan mun omaelisassa, siksipä sinne _tanan aisiakaspalvelun irvikuvaan soitinkin, toinen vaihtoehto olisi ollut käydä jossain _tun shopitissa, joka mulle liikuntarajoitteisena olisi aiheuttanut vielä enemmän harmia.

    T: Vesku
     

Share This Page