Tietääkö kukaan saako Chuck Norris Yksinäinen Susi elokuvaa mistään? Olen löytänyt vain tuonti versioita missä ei ole suomenkielistä tekstiystä!
Tsekkaa löytyykö erillisiä suomisubeja leffan alkuperäisellä nimellä (esim divxfinland- tai xvidsubs sivuilta) jos ei valmista kaupallista tuotetta ole. Eikä sitä ole jollei kotimaisista dvd (netti)kaupoista löydy.
Ei löydy Filmifriikistä kyseistä elokuvaa! Mut jos jollain olis vielä vinkkejä ni olisin kiitollinen!
Tuskin löydät tuon ikäistä suomitekstein millään. Mutta tekstityshän siihen löytyy ainakin http://www.opensubtitles.org/fi/subtitles/3094549/lone-wolf-mcquade-fi Ja nuo tekstithän saat itse liitettyä filmiin jonka voit sitten hankkia tavalla tahi toisella.
Joku ohjelma oli, missä pystyi valitsemaan erikseen video tiedoston ja tekstitiedoston (str/sub) jota käytettiin. Onko mitään ohjelmaa, jossa voisi käyttää samaa periaatette originaalin DVDeen kanssa. Eli että pistäisi DVD-elokuvan (siis ihan levyltä/ei backupia) ja siihen päälle saisi toimimaan sub/srt tekstit. Yllä mainittu elokuva nimittäin ei ole ainoa, josta on saatavilla vain import levy, mutta suomitekstit löytyisi netistä.
Kyllä tuo leffa Lone Wolf McQuade -1983 löytyy suomisubeilla varustettuna, itsellänikin on tuo hyllyssä. En tosin tiedä mistä niitä saisi vielä ostettua.
Noita legendaarisia Chuck Norris pätkiä on ilmestynyt viimeaikoina mm. Anttilan ale laareihin. Itse ostin juuri "a force of one" ja "octacon" leffat(3,90 kappale), en kyllä muista tuota Lone wolffia nähneeni, pitäis kyllä jostain löytää.
Pystyisköhän joku liike mikä on erikoistunut dvd elokuvien myyntiin niin omilla suhteillaan hommaamaan tuon yksinäinen susi elokuvan suomitekstein???