No mulla on toi Magix Movie Edit Pro 2005. Ostin sen kesällä 2006 ja kun kaveriporukalla tehdään elokuvaa, niin sen tallentaminen (Export Movie) AVI, MPEG,MPG,DV-AVI,WMV,MAGIX-VIDEO muotoon ei onnistu. Elokuvan kohtaukset pitäisi tallentaa ensin tietokoneelle parhaaseen muotoon (AVI) että sitä voisi katsella myös tietokoneella (Ja jos DVD naarmuuntuu tms. niin elokuva on tietokoneella nii ei mene hukkaan). No ongelmana tässä tallentamisessa (Export Movie) on se että kun se on tallentanut elokuvaa jonkin aikaa niin tietokone sammuu. Tietääkö joku mikä on vikana? Mulla on koneessa K-Lite Codec Pack ja DIVX. Ennen se tallensi, mutta vain MPEG muotoon ja MPEG:t ei näy,muuten kuin uudella BSPlayerilla ja jos asentaa uuden BSPlayerin nii se ei tallenna MPEG:näkään. Voisko joku auttaa???
Mistäs sait (huonon)idean asentaa K-lite? Tuntuis olevan kodekeissa vikaa. Näyttäis speksejen valossa tukevan kaikkia tarvittavia formaatteja jo valimiiksi vai tarviiko tosiaan asennella omat kodekit? Jos tarvii niin lemppaa toi K-lite, koska DivX osaa tehdä haluamasi AVI:t.
Sama ongelma on edelleenkin. Nyt mulla on Cole2k Media - Codec Pack ja 3ivx. Ei se suostu tallentamaan. Auttaisko Prosessorin vaihtaminen, Mulla on AMD Athlon (tm)