Elokuvan ja tekstityksen polttaminen DVD-RW-levylle

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Mythor, Aug 1, 2007.

1. Mythor

Mythor Member

Trophy Points:
    11
    Elikkäs, olisi tällainen ongelma (joo tiedän että tätä on varmasti kysytty moneen kertaan, mutta en ole löytänyt sellaista infoa mikä hyödyttäisi minua, tai jos olen löytänyt, niin en ole tajunnut asiasta puoliakaan) että kuinka saan poltettua DVD-RW-levylle elokuvan (joka on luultavasti muotoa Xvid) tekstityksineen? Tekstit minulta löytyy sekä .sub että .srt muodoissa (ja pystyn ne myös tarvittaessa muuntamaan myös johonkin muuhunkin muotoon, koska koneelta löytyy Subtitle Workshop-ohjelma). Koneelta löytyy esim. Nero, DeepBurner ja VobSub. Joten osaisiko joku neuvoa mahdollisimman helposti että millä ohjelmalla ja kuinka tuo polttaminen onnistuisi? Kiitokset etukäteen :)

2. turska

turska Regular member

Trophy Points:
    46
  3. microbi

microbi Active member

Trophy Points:
    68
    Helpoin tapa: ConvertXtoDVD softa, maksullinen.

Subit vain subrippinä (*.srt) muotoon niin jo toimii (jos saman niminen leffa ja subi-tiedosta, softa löytää tekstit automaattisesti - jos ei, pystyt itse hakemaan ja lisäämään kyseisen tekstin leffaan).

Konvertointi koneen tehoista ym. riippuen 30-45 min sanoisin.

Tekee dvd-muotoon AUDIO_TS ja VIDEO_TS hakemistot. Sitten Nero:lla poltat "DVD-Video" => konvertoidun VIDEO_TS -hakemiston sisältö Neron "VIDEO_TS" - hakemistoon (sisälle) ja poltat.

4. Mythor

Mythor Member

Trophy Points:
    11
    Kiitokset neuvoista, kokeilen tuota FilmMachinea ainakin nyt ensimmäisenä :)

Share This Page