Elikkäs, olisi tällainen ongelma (joo tiedän että tätä on varmasti kysytty moneen kertaan, mutta en ole löytänyt sellaista infoa mikä hyödyttäisi minua, tai jos olen löytänyt, niin en ole tajunnut asiasta puoliakaan) että kuinka saan poltettua DVD-RW-levylle elokuvan (joka on luultavasti muotoa Xvid) tekstityksineen? Tekstit minulta löytyy sekä .sub että .srt muodoissa (ja pystyn ne myös tarvittaessa muuntamaan myös johonkin muuhunkin muotoon, koska koneelta löytyy Subtitle Workshop-ohjelma). Koneelta löytyy esim. Nero, DeepBurner ja VobSub. Joten osaisiko joku neuvoa mahdollisimman helposti että millä ohjelmalla ja kuinka tuo polttaminen onnistuisi? Kiitokset etukäteen
FilmMachine:lla onnistuu muuntaa dvd:ksi teksteineen.Varaa aikaa,paljon. Tuolla opastusta,englanniksi. http://members.home.nl/thefilmmachine/help/filmmachine_help_1_5.htm Suomenkielinenkin opas on mutta Nefernet:n sivut olleet alhaalla jo jonkin aikaa.
Helpoin tapa: ConvertXtoDVD softa, maksullinen. Subit vain subrippinä (*.srt) muotoon niin jo toimii (jos saman niminen leffa ja subi-tiedosta, softa löytää tekstit automaattisesti - jos ei, pystyt itse hakemaan ja lisäämään kyseisen tekstin leffaan). Konvertointi koneen tehoista ym. riippuen 30-45 min sanoisin. Tekee dvd-muotoon AUDIO_TS ja VIDEO_TS hakemistot. Sitten Nero:lla poltat "DVD-Video" => konvertoidun VIDEO_TS -hakemiston sisältö Neron "VIDEO_TS" - hakemistoon (sisälle) ja poltat.