ELOKUVAN POLTTO TEKSTITYKSINEEN ?

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by enstot, Dec 29, 2004.

1. enstot

enstot Member

Trophy Points:
    11
    Moi! Minulla on elokuva ja siihen divx-tekstitys. Dvd - soittimeni tukee divx-tekstityksiä. Olen polttanut elokuvan ja tekstit cd-levylle nerolla. Katsoessani dvd-soittimella elokuvaa, tekstit ei näy. Olen painanut kaukosäätimestä subtitles näppäintä muttä ruutuun tulee merkki ei käytössä. Kun katson tietokoneelta elokuvaa joudun aina vaihtamaan playerin, koska tietokone haluasi automaattisesti näyttää elokuvat windows media playerilla, mutta vaihdan sen bsplayeriksi jotta nään tekstitkin. Pitäisikö poltto vaiheessa jotenkin huomioida tämä playeri juttu? Ja toinen kysymys: kun katson elokuvaa tietokoneelta tekstit näkyy, käytän bsplayeria, mutta televisiossani johon minulla on yhteys tietokoneelta ei nuo tekstit näy vaikka kuva näkyy hyvin. Miten saisin tekstit näkymään? Kiitos etukäteen kaikille vastaajille!

2. jpekkam

jpekkam Guest

Mikä DVD-soitin? Onko tekstitykset missä muodossa?(.sub .srt jne...)

3. Arnolds2

Arnolds2 Regular member

Trophy Points:
    26
    Jos haluat varmasti tekstit näkyviin niin pistä kone töihin. Hae koneellesi vaikka DVD2SVCD ja pakkeriksi CCE. Ohjeet sitten löytyy tämän foorumin kautta tai http://www.nefernetti.com/ tuolta. Teettää hieman töitä mutta tulos on hyvä.

4. Casepri70

Casepri70 Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuo CCE on vähän huono, koska se jättää logon alalaitaan ja se on yleensä tekstityksen edessä.
    Suositeltavaa on käyttää vaikka TMPGEnciä...

5. enstot

enstot Member

Trophy Points:
    11
    Dvd soitin on yamaha s550 ja tekstitys muodossa .srt

6. herzu

herzu Guest

joo mulla on aknssa toi sama onkelma....??? että auttakaa muo

7. Jazu90

Jazu90 Member

Trophy Points:
    16
    Oletko muistanut pistää leffan ja tekstit saman nimisiksi?

Tarkista että ovatko tekstit oikeassa muodossa, sillä ei se *.sub tarkoita sitä että tekstit ovat oikein koodattu soittimelle (riippuu soittimesta) Hanki vaikkapa Time Adjuster niminen ohjelma, sillä on helppo muuntaa tekstit juuri oikeaan muotoon.

Itsellä ainakin (Pioneer DV-575A-K) toistaa Divx leffat teksteineen kunhan tekstit ovat muodossa 00:00:00 --> 00:00:00

8. herzu

herzu Guest

siis mun mielestä se ongelma olis vissiin siinä että tekstit ja leffa pitäisi saad samaan tiedostoon....vai mitä??

9. Mechelin

Mechelin Member

Trophy Points:
    11
    Hankin juuri ko.soittimen ja tietääkseni se nimenomaan EI tue divx-tekstityksiä.. firmwarea odotellessa..

Share This Page