Elokuvat ei näy!?

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Sgeronimo, Jan 28, 2008.

1. Sgeronimo

Sgeronimo Member

Trophy Points:
    11
    Olin tuossa just alkamassa kattoon elokuvia koneelta ja mikään elokuva näy vaikka kattois milla ohjelmalla. Olen yrittänyt BsPlayeria, Media Playeria, VLC ym.

Aiemmin päivälla katoin elokuvia ja näkyi aivan normaalisti.

FFDShown olen ottanut pois ja laittanut takaisin n. 10 kertaa, eli vika ei varmaan siinä! K-Lite Mega Codec Packillä otin kaikki codecit pois kun asensin sen paikoilleen -> Ei vaikutusta, ei näy sittenkään!!

Jotenkin ihmetyttää kun kaikki ohjelmat lakkasivat toimimasta samaan aikaan.

Mikä neuvoksi??

2. Saakura

Saakura Member

Trophy Points:
    16
    Itselle kävi samantyylisesti eilen. Avit eivät suostu enään avautumaan mediaplayerissä ja Bsplayerissa. Mutta classic media playerissä kyllä näkyy!!
    Codekeissa ei varmana ole mitään vikaa koska eiliseen asti on kaikki toiminu oikein...
    Viruksiakin koitin koneelta ettii, muttei niitäkään löytyny..
    Alkaa vähän oleen avuton olo tän kans, ku ei millään lähde toimimann..

3. kpsaari

kpsaari Regular member

Trophy Points:
    26
    Pysy kaukana ffdshow:sta ja codec-paketeista! Mullakin tuli mystisiä ongelmia kun erehdyin asentamaan ne. Formatoinnin jälkeen asensin erikseern tarvittavbat codecit (divx, xvid, wmv. lame, ac3 ym) ja kaikki toimii ongelmitta.

4. Sgeronimo

Sgeronimo Member

Trophy Points:
    11
    Yhtenä päivänä halusin katsoa elokuvia ja laitoin taas BSPlayerin pyörimään, ja kas kummaa se toimi!!

Tällä hetkellä taas kaikki elokuvat toimivat kaikilla ohjelmilla!

Mikähän häiriö toi mahtoi olla ja mistä johtua??

Eli kaikki taas (vähän aikaa) hyvin!!

5. jaazer13

jaazer13 Member

Trophy Points:
    16
    Hommaa soitin, jossa on sisäiset koodekit, esim. GomPlayer, MediaPlayer Classic tai VLC.

Itse olen suosinut jo pitkään tuota GomPlayeriä. Löytyy esim download.fi:stä.

6. kpsaari

kpsaari Regular member

Trophy Points:
    26
    suosittelen Zoomplayer

7. Saakura

Saakura Member

Trophy Points:
    16
    Sainpas elokuvat taas pyöriin bsplayerissä ja mediaplayeris.. Muutin parin elokuvan *.avi päätteen tilalle *.mpg ja rupes toimiin ;)

Että sellasta.. edelleen kyllä toivon että joku pystyis auttamaan tän kans ettei noita päätteitä tarvis joka kerta vaihdella.

Share This Page