Eli kun aukaisen elokuvan tulee bsplayer error ja siinä on kaikenlaisia numeroita sun muita, sitten kun valitsen close tulee windowsin virhesanoma ja ohjelma kaatuu. Huomasin ongelman kun aukaisin kansion johon olen muunnellut dvd elokuviani ja kuvauksiani (.avi, .mpg sun muita). Eli kun aukaisin kansion tuli virheraportti Windows Explorerista ja sitten explorer kaatuu ja starttaa uudestaan. Mikähän on onkelmana? Onko kaikki videot rikkoontunut vai onko ongelma jossain muussa? Jos jollain on ollut samanlaisia ongelmia voisit kertoa saitko korjattua ongelman ja miten.
Nyt sain tuon kansion avaus ongelman hoidettua sillä komennolla joka mainittiin tuolla linkissäsi. Mutta video ei suostu aukeamaan vaan bsplayer erroria pukkaa ja sitte kaatuu.
Kaikki elokuvat kaatuu tolla bsplayerillä ja media playerillä. Kokeilin asentaa tuon VLC-playerin ja sillä aukas mutta kuva oli epäselvä ja samea.
Ffdshow. Samanlainen ongelma värien ja sameuden kans on aina bsplayerilläkin kun sen asentaa, mutta kun sen ottaa pois kuva muuttuu normiksi.
Kokeileppas vielä sellaista loistavaa ohjelmaa kuin KMPlayer. Soittimessa on sisäiset koodekit ja samat säädöt kuin ffdshow'ssa. Itse olen lopettanut ffdshown ja Bsplayerin asentelut ja siirtynyt käyttämään pelkästään KMPlayeria.
Mielenkiintoista, latasin tuon KMPlayerin ja kun puran sen WinRAR'illa, poistaa Norton sen tiedoston kansiosta ja ilmoittaa estäneensä VirusBurst turvallisuusriskin.