elokuvat näkymään töllöst

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by twerty, Apr 9, 2004.

1. twerty

twerty Member

Trophy Points:
    16
    mulla on radeon 9600 SE. Haluaisin kattoo tietokoneelta elokuvia telkun kautta. Enks mä ekana laita näytönohjaimen DVI-i CONNECTOR ON CARDIIN ton DVI-I TO VGA ADAPTERIN sitte siihen kiini sen johdon mikä menee telkun VGA liittimeen(tyhmä kysymys, mutta onks toi sama johto mikä lähtee koneesta monitoriin?)Mitäs sitte tästä eteenpäin????

2. hannuhil

hannuhil Regular member

Trophy Points:
    26
    siinä kortissa on varmaan myös komposiitti ulostulo ja mukana mahdollisesti tullut sovitin.kytket mukana tulleilla piuhoilla tv:hen (sovitin ja keltainen scartpiuha) tv näyttiksen asetuksista päälle ja pitäs toimii.(vähän sekavatohjeet mutta koitasaada selvää)

3. twerty

twerty Member

Trophy Points:
    16
    mites kun mulla on telkussa toi VGA jutska....niin mites mä noin johot virittelen?

4. Voorhees

Voorhees Guest

Siis jos sulla on sopivat johdot ja liittimet niin kai sitten vaan pitää tv:stä valita oikea kanava esim AV1 tai AV2 tai jotain. Ja tietokoneesta näytönohjaimen asetuksista pitäs ettiä se toinen monitori eli tv.
    Voi olla että pitää laittaa tietokone etsimään uutta plug'n'play laitetta.

Tai toinen tapa on liittää kone RGB tai SVHS liittimellä televisioon.

Voi kokeilla ensin että liittää tietokoneen vain siihen 1. vga liittimeen missä on monitori, niin silloin tietää ainakin että kortti antaa siihen kuvaa.

Myös tv:n manuaalia voisit katsoa, siellä luulisi olevan jokin ohje kuinka se liitetään tietokoneeseen.

Share This Page