Mun kaverilla on semmoinen ongelma että kun se yrittää kattoo jotain elokuvaa tai vähän pitempää videoo niin se tilttaa. Yleensä se tapahtuu noin 10-20 minsan päästä kun video on aloitettu. Ongelmana ilmenee niin että ruutu menee pimeeks ja äänet alkaa "jurraan" paikallaan! käyttiksenä on Windows 98 ja 256ram ja 1.8ghz! ja kaikki spywaret ja sen sellaiset on ajettu läpi! Pienikin vihje auttaa! kiitos
Ekana tulee mieleen jonkun osan ylikuumeneminen. Joka sitten pistäs Emolle-viestiä, että nyt pitäs pistää kone jumiin ja estää näin ylikuumeneminen. Kun tämä sun kaveris luultavasti pelailee ja muuuta ihan normaalisti, niin veikkaan muistin tai äänikortin lämpenemistä. kun pelit syö prossua ja kolme deetä enemmä. Kannattaa pistää trayhin joku emon oma lämmöntsekkaus ja katella sitä välillä. ei kannata toistella tätä turhan usein, (kokeilla jospa se nyt ei tekis sitä) sillä emon pinta voi ottaa damagee...
Mulla oli kanssa lähes samanlainen ongelma, joka kärjistyi siihen ,että näyttö ei enää lähtenyt ollenkaan päälle...Siihen löytyi semmonen ihme-ratkasu(jota joku asiaa paremmin tunteva nörtti saa täydentää), eli: Prossussa oli kulunut joku juttu-juttu-judanssi. EniWei, sitä piti värjätä, milläpä muullakaan, kuin [bold] LYIJYKYNÄLLÄ [/bold] Eli asiaa en sen paremmin tunne, mutta tarinan opetus on kuitenkin : Marssi sinne asiantuntevaan ATK-liikkeeseen ja mikäli takuuta on, ongelmaa ei sinun puolestasi ole. jos taastakuuta ei ole, jokapapauksessa ongelma ei ole muulta osin sinun, paitsi maksupuolelta. Eli siitä...
Kulunut?! Omassa tuollainen lyijykynäviritelmä kerroinlukon poistamiseen oli, lakkasi johtamasta. Mutta tuskin prossussa mikään tehtaan linjalla tehty judanssi "kuluu". Itse aiempien vinkkien lisäksi testaisin muistit, esim memtestillä (http://www.memtest86.com/)