Moikka.. Pystyykö tai voiko mitenkään tekstitystä muokata..Mulla on playerinä MPCHC. Tuolla 16:9 näen koko tekstin. Siis kaiken. Näillä 4:3 ja 5:4 siitä osa jää näkemättä.Tuossa 16:9 on kylläkin teksti aika vahvaa "Bold" Lähetän kuitenkin kuvaa tuosta 16:9..Eipä tästä asiasta ole suuremmalti tietoa.... Kysymyksessä on siis tekstit jotka liitetään erikseen elokuvaan. Hiukan samaan yhtälöön toinenkin kysymys: http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-43/directvobsub_ohjeita_kaipasin-850780/#5135154][/url]
Luulen, että sulla jää muutakin kuin osa teksteistä näkymättä. Vaihda siis näyttöasetuksia siten, että ruudun ylä- ja alareunaan jää mustat palkit, ja video näkyy täysikokoisena.
Onko sulla yhtään tietoa mistä saan säädettyä kuvaa? Näytönohjaimena on GeForce 6150 nForce 430 !! Ohjauspaneelissa on NVDIA Control panel vai jostakin muusta!!! Tällainen löyty: Kun olen törmännyt elokuvissa, naihin mustiin palkkiin. Jotka tulevat yleensä ylä ja alaosaan. Olen vaihtanut joko 4:3 tai 16:9. Niin vaihtamalla suhdetta, ne yleensä katoavat.Aika monessa leffassa ne tulevat esiin 16:9 suhteessa.