Mikä yhdistelmä kannattaisi ottaa pohjaksi? Peli+video+valokuva+musiikin räpeltäminen eli kaikkeen mahdolliseen käyttöön. Saa perustellakin. A)Intel X48 emo + Nvidia 8800 GTS 512 MB B)Intel X48 emo + ATI HD3870 C) Nvidia NForce 780i emo + Nvidia 8800 GTS 512 Mb
Joko X48 + Nvidia 8800 GTS 512 MB tai sitten Nvidia NForce 780i emo + Nvidia 8800 GTS 512 Mb Tuo X48 on mielestäni ehkä hiukan "huonompi" tuon DDR3 muisti tuen takia, mutta jos on vara ostaa DDR 3 muistit niin onhan se tietty tulevaisuudessa hyvä! Sitten taas tuo Nvidia NForce 780i tukee 3 way SLI:tä jos markkeja haluaa joskus ajella niin sekin on ihan kiva lisä Mutta C) olisi minun valinta noista. Jäi hiukan mulle epä selväksi että onko tolla X48 emolla CF vai SLI tuki?
x48 emoa tulee MSI:ltä, tukee molempia ddr2 ja ddr3:a. Siksi aika mielenkiintoinen tapaus. lisäksi löytyy 4 Pcie 2.0 x 16:ta. X48 on Intelin ja se tukee vain crossfireä. Kummallinen liitto pahimman kilpailijan AMD:n kanssa (AMD+ATI lienee samaa puljua). Mikä ettei voi tukea Nvidian näyttistä samalla tavalla? Tuota Nvidia 780:ta on vähän arvosteltu. Olen silti kanssa kallistumassa vähän C):n suuntaan. On siinä ainakin mahdollisuus hankkia toinen näyttis lisää. Omituisen kinkkinen pariskunta emo + näyttis. Paha valita.