Juu elikkäs eilen kasasin uuden koneen itselleni ja emolevy ei tunnista näyttistä ollenkaan. Emona toimii Asrock z68 extreme3 gen3 ja näyttiksenä Geforce Gtx580. Kone käyttää vaan tota intellin omaa näytönohjainta, biossista olen tehnyt muutoksia mutta ei auta.
siis kuva tulee näytölle kun olet kytkenyt näytölle menevän piuhan siihen GTX580 korttiin ?? ja ajurit olet tietenkin asentanut välmistajan sivuilta eli täältä
Ajureitahan en voi asentaa koska kuten sanottu kone ei tunnista koko näytönohjainta. Kuva tulee vaan näyttöön tosta emolevyn omasta näyttiksestä. Biossista olen laittanut pcien päälle ja tehny muutkin tarpeelliset säädöt.
sit en oikeen näe muuta kuin et joko kortissa tai emossa jotain vikaa,kokeile laittaa se kortti toiseen PCI-E väylään kiinni,tarkista nyt samalla että näytönohjaimen lisävirta piuhat ovat kunnolla kiinni,käsittääkseni kyseinen kortti vaatii kaksi lisävirta piuhaa.
Olen kokeillut toisessa PCI-E väylässä, ei jelppiä. Olen vaihtanut lisävirta piuhatkin pariin kertaan mutta silti ei mitään. Kyllä näyttikseen virta tulee koska sen tuuletin pyörii. En jaksa uskoa että olisi paskana mutta pitänee kait sitten kokeilla toisella näyttiksellä varmuudeks.