eMule asennuksen jälkeinen ongelma

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by Topsi75, Nov 23, 2004.

1. Topsi75

Topsi75 Member

Trophy Points:
    11
    Eli olen käyttänyt eMule ohjelmaa jo pitkät ajat että tuttu ohjelma kyseessä. Nyt jouduin formotoimaan kovon ja asensin uudestaan eMule uusimman version. Kävi kuitenkin niin että kaikki oli asennuksen osalta valmista ja klikkasin eMulen auki. Mitään ei tapahdu...
    Olen kaiken mahdollisen tehnyt mitä maallikko voi osata tehdä mutta syytä tähän en löydä miksi ohjelma ei toimi. Olen myös kokeillut eri versioita ja mikään ei toimi. Sitten kun olen klikannut kuvaketta ja mitään ei tapahdu, ei se anna poistaa sitä ohjelmaa ollenkaan ennenkuin olen sammuttanut koneen ja käynnistänyt uudestaan. Että ihan ku se olisi jollain tavalla päällä mutta missä.?.? Voiko joku palomuuri esto olla tai joku muu vastaava ku kuitenkaan mitään ilmoitusta ei tule? Onko jollakin antaa neuvoja.

2. toba24

toba24 Guest

toimiiko mikään p2p? ohjelma lähetään siitä liikkeelle.

3. Topsi75

Topsi75 Member

Trophy Points:
    11
    En ole kokeillut muutakuin DC++ ja se toimii. Pääasiallisesti olen käyttänyt eMulea.
    Ei kyllä millään uskois että formotointi olisi syynä vaan itse epäilen jotakin suojausta tai sit jokin muu.

Last edited: Nov 23, 2004
  4. toba24

toba24 Guest

eli ton formatoinnin jälkeen oot imuttanu dc:llä ja se toimii..? poista emule lisää poista sovelluksella
    ja kaikki lataamas versiot koneelta. sit hae uusi emule emulen sivuilta..tallenna ja installoi se..laita kaikki asetuksen sen mukaan mitä asennusohjelma suosittelee..palomuuriin reijät kun kysyy sallitaanko yhteys jos on sellanen muuri jos ei niin sit manuaalisesti käyt puhkomassa..ja toimii....jos ei mä annan satasen ku hannu karpo....

5. Topsi75

Topsi75 Member

Trophy Points:
    11
    Joo DC++ toimii. Elikkä olen tehnyt jo jopa niinkin että poistin ihan kaiken eMuleen liittyvän koneelta (haku emule) ja poistin kaikki mahdollisen mitä koneella oli sillä nimellä. Hain uuden version ja tein sinun em. asiat. Ei toiminut. Mutta kokeilen sitä vielä huomenissa kun herään(töissä nyt). Se mua ihmetyttää eniten eli sen kokeilu klikkauksen jälkeen kone hidastuu, vaikka mitään ei tapahdu ja käynnissä ei ole mikään ohjelma. Ja kun yrittää poistaa ni herjaa että et voi poistaa kun ko ohjelma on käytössä. Vaikken kovin hyvä atk:ssa ole mutta lyön vetoa että se eMule ei ole päällä ku ei sitä löydy mistään vaikka kaikilla tavoilla yritän paikallistaa.
    Vasta koneen uudelleen käynnistämisen jälkeen se antaa poistaa sen.
    Ps:vielä kun asensin uudestaan ni otin palomuurin pois päältäkin kun epäilytti siinä joku esto mutta ei auttanut:(

6. toba24

toba24 Guest

ja oot kattonu et ei oo alapalkissa jemmassa se keleen aasinpää...

7. Topsi75

Topsi75 Member

Trophy Points:
    11
    Olen katsonut ja kaikki mahdolliset muutkin. Mitkä ohjelmat on käytössä ym...
    Vaikuttaa henkimaailman jutulta...

8. toba24

toba24 Guest

kun emule on ns.käytössä mut sitä ei näy koita buutata
    näkyykö tehtävissä?? tai kato suoritin käyttö

9. Topsi75

Topsi75 Member

Trophy Points:
    11
    Olen koittanut.. Ei löydy millään tietämälläni keinolla.

10. Topsi75

Topsi75 Member

Trophy Points:
    11
    Jees nyt pelittää. Eli tein niin että poistin siis ties kuinka monennen kerran kaiken eMuleen liittyvän koneelta ja tein easy cleanerilla kaikki mitä voi tehdä, puhdista rekisteri ym jutut. Sit asensin toiselle kovolle(yleensä käytän vaan leffoille ym)
    Ja alko toimiin ku junan vessa:)
    Mut kiitti sulle toba24 avusta.
    Eräs asia kyl alko harmittamaan. Eli se creditti homma on mulla nyt 0:(
    Pitääkin kokeilla kopata kaverilta se kansio mihin rekisteröityy ne ja laittaa omaan:) Saas nähdä toimiiko.

Ps:se miks ei toisella kovolla saanut toimimaan jää mysteeriks koska en nyt tod enää poista sitä...

Share This Page