Kun olin ekaa kertaa käyttäny eMulee nii sen jälkee sammutin koneen ja aamullaku aukasin nii se vähän lataa sitä ja ei lähe päälle!
No onko sinun aivan pakko käyttää sitä eMulea? Kun DC++ toimii paljon helpommin ja paremmin. eMulea en ole paljoa käyttänyt. Auttaisi kuitenkin, jos kertoisit, mitä tapahtuu, kun "se lataa vähän aikaa".
Hiiressä näkyy 'tiimalasi' eli se yrittää ladata sitä mut ei se lähe käyntti. Ja se ei toimi ainakaa aamulla ku illalla se lähtee hyvi käyntii...
Ahaa. Mielenkiintoista. Ilta- ja aamukäytöllä on siis ero. Onko kone esim. päivisin päällä? Jos on, kokeile jättää kone yöksi päälle ja käynnistää softa aamulla.
Itsellä jumituu palvelinten hakuun, ei muuta kuin tehtävien hallinnassa Emulen lopetus ja taas käyntiin. Silloin pelaa.
Ei se näköjää lähe ennää illallakkaa. Arkisin pidän illalla päällä ja viikonloppuna suunnillee kokoajan eikä toimi!
Katsohan ettei ole käynyt niin, että olet sammuttamisen sijasta kutistanut sen ohjelman alapalkkiin. Jos se lymyää siellä niin eihän se anna toista samanlaista käynnistää.
Olen pahoillani. Nyt minun on ainakin nostettava kädet pystyyn ja myönnettävä, etten osaa auttaa. Toivottavasti joku muu osaa.