Taitaapi vika olla porttien ohjauksessa. Tuntuuko, että koko ohjelma ei ole yhteydessä verkkoon? Jos kertoisit mikä ADSL- tai tukiasema sulla on niin voitaisiin yrittää saada asiasta jotain tolkkua. Voit myös itse käydä katsomassa ohjeita; http://www.portforward.com/english/applications/port_forwarding/eMule/eMuleindex.htm Valitset vain oikean merkin ja mallin niin saat kuvalliset ohjeet miten toimia. (Jos tulee mainoksia, voit skipata ne oikeasta yläkulmasta)
Jaahas, minulla sama ongelma, antaa vain herjan Your 80 port is not reachable. Please review your network config. . Menin tuonne yllä mainitulle sivulle eikä siitä listalta löytynyt käyttämääni nettitikkua. voisiko joku nyt neuvoa asiassa niin että tälläinen koneista vähän perillä oleva ymmärtää ohjeet. (nettitikku option icon 225).