Minulla oli tässä pieni ongelma. Mutta koska se hoitui, tämä viestiketju on vähän turha. En kuitenkaan tiedä miten poistan sen, joten kysyn: Onko eMule hitaampi kuin muut ohjelmat? Minulla latausnopeus on 1 kilon luokkaa(yhteys DSL 512/128), vaikka lähteitä on nelisenkymmentä. Onko tämä normaalia?
tästä o kyllä jo jauhettu mutta mul ois kans tuollanen pieni "hidas emule" ongelma....yhteys o 1Mb kaapeli modeemi ja en saa emulella ku jotai 6-8KB/s...eli jos joku vois sanoa että mitkä ois sellaset asetukset millä tulis ees vaikka 10-15KB/s ni seki riittäis.....onko emulella muuten suomalaisia servuja???jos ni ilmotelkaa...kiitos jo etukäteen...
Muista pitää ulospäin menevää kaistaakin aika suurena, niin saat krediittejä esim. 3/4 kaistasta. Hyviin nopeuksiin pääsemiseen vaikuttaa suuresti, mitä lataa. Jos tiedostoon löytyy paljon lähteitä, on paljon todennäköisempää päästä parempiin nopeuksiin, kuin jos on vähän lähteitä. Tällä hetkellä ei tietääksen ole pystyssä suomalaisia servereitä. Kannattaa vain yhdistää isoimmille servereille. Lisäksi uudet eMulen versiot osaavat kyllä etsiä lähteitä toisilta servereiltä, kunhan vain serverilista päivittyy. Laita asetuksista update serverlist when connecting to a server. Onko sulla muuten low id?
Ei tullut ilmi kauanko oot ootellu.Kyllä alussa kannattaa reilusti jakaa että saa omia pisteitä nostettua,ja ilman muuta kademlia mulee kannattaa käyttää.
joo kyl mul settii jaossa on että ei se siitä ainekaan kiinni pitäisi olla.viikon verran olen pitänyt emulea nyt päällä...ja korkea ID on.sekä imutettavassa filessä on saatavuus 470/490 mikä mättää?nimimerkki gain jos käytät emulea itse niin voisitko katsoa sun connectaus asetukset tai jos et omia asetuksia niin mitä suosittelisit että laitan omiini?ja jos vielä joku viitisi laittaa ton .met osotteen mistä päivittää tuon serveri listan ni oisin eri kiitollinen.
Kannattaa unohtaa koko emule. Ensin file on quena monta päivää ja sitten kun sitä pääsee lataamaan joku osa fileestä ei ole enää saatavilla. Ihan paska koko softa. Kun aloin käyttämään dc:tä en enää muuta p2p softaa tarvinnu sen jälkeen. Levytila vaan loppuu äkkii kesken : )
Tässä on esimerkki eMulen asetuksista (connection-asetukset). Nuo asetukset ovat 512/512 yhteydelle. Ei noissa asetuksissa sinänsä mitään ihmeellistä ole. Usein oletusasetukset ovat suht hyvät. Download: Capacities 64 Limits 64 Upload: Capacities 45 Limits esim. 38 Clientport: TCP 4662 UDP 4672 Max Sources Per File: Hard Limit 500 Connection Limit: Max Connections 400 Tuosta voit ladata tuon server.met -tiedoston. http://www.e4file.com/x1/server.met Emulen käyttö vaatii vain kärsivällisyyttä. Sen edut kyllä huomaa toisiin p2p-ohjelmiin verrattuna, kun sitä on käyttänyt jonkun aikaa.
jepjep....pitää yrittää vaan odotella josko se tosta nopeutuisi.kyllä mä dc++:ssaa käytän myös mutta emulesta sattuu löytämään melkosen paljon kanssa kaikkea mukavaa joten oishan seki ihan kiva saada toimimaan.kiitos vaan vinkeistä.toivottavasti rupee toimaamaan. =)
mulla ois tässä semmonen brobleema et en tiiä hyviä servereitä.jos tiiätte jotaa nii kirjottakaa. kiitos jo etukäteen.