Moro Kun yritän ladata musaa eMulella, niin siirroissa näkyy vain, että biisin lataus ei ole vielä alkanut ja tilana on odota.. Ja kun avaan eMulen ja kun klikkaan connect, niin disconnect nappula tulee näkyviin, mutta tietokohdassa näkyy, että verkko ei ole käytössä. Minulla on Windows XP Home, eMule 0.45 b ja sonera ADSL.
eMulen uusin versio on 0.46c, joka kannattaa ensimmäisenä käydä hakemassa. Onko palomuurista varmasti portit auki, myös UDP (Kad tarvitsee UDP-portteja)? Ja jos muulilla yksittäisiä kappaleita imeskelee, niin kannattaa varautua odottelemaan ellei lähteitä ole useita satoja... eMule onkin paras 30-700 megan tiedostojen imutukseen, pienemmätkin sujuvat mukavasti jos on lähteitä.
@Thuge94: Siis saatko yhteyden ed2k-palvelimille (siis niille Palvelinlistan palvelimille) vai et? Kademlia ei itsellänikään toimi muuten, jollen manuaalisesti paina yhdistä Kademlia-välilehdeltä. Syytä en tiedä.
@kemisti: Joo yhteys aukeaa ja haku toimii, mutta kun klikkaa "lataa valitut"-nappia, on tilana koko ajan "odotan" siirroissa.. @janne: Kaverin koneessa 0.46 c ei toiminut, kokeilen tässä koneessa.
@Thuge94: Kuinka kauan olet mahtanut odottaa? eMule on hidas. Jos vähän lähteitä tiedostoilla, niin voi kestää tunteja, ennen kuin mitään alkaa tulla.
Se "odotan" voi pysyä tilana pari päivääkin joissain tiedostoissa kun taas jotkut tulee lähes heti, odottele rauhassa vaan...
@ebatto: Tarkoitatko ohjelmallista palomuuria vai adsl-modeemissa olevaa palomuuria? Ja kerro ihmeessä ensin palomuuriohjelmasi ja adsl-modeemisi.
kuinkas monta imutus ohjelmaa sulla on päällä? se voi otaa sulta kaikki mohdolisen nopeuden, niin ei emule saa minkää laista yhteuttä mihiinkään palvelimeen
Mulla on Emule:n ikoni koko ajan tummat lasit silmillä. Mistä johtuu? Ed2k:connected Kad connecting (ei löydä) Mulla on Windows XP ja Elisan tietoturva. Palomuuri ilmeisesti estää liikennettä siitä huolimatta, että olen tietoturva asetuksista laittanut Emulelle salli.