Mun emule ei toimi kunnolla,esim mun tiedostot jotka on latauksessa ei löydä yhtään käyttäjiä vaikka oon yhdistänyt.Hakukaan ei toimi kunnolla,mulle tulee tuloksia vain yleensä 20-30.Emule ei kanssa pysty yhdistämään kademliaverkkoon.
Onko ne nuolet siinä oikean alareunan maapallon päällä vihreitä vai keltaisia (tai siis se toinen nuoli, jos KAD ei saa yhteyttä) ? Jos on keltainen niin olet NAT:in takaa. Asian voi korjata joko puhkomalla emulelle portteja tai ottammalla NAT:in pois päältä. http://portforward.com/routers.htm tuolta löytyy ohjeet porttien puhkomiseen monelle eri verkkolaitteet. Myös AD:n hausta löytyy monta ketjua noista yleisimmistä Suomessa myytävistä verkkolaitteista.
Juu, se on KAD:ille varattu se toinen nuoli. Eli lähteitä kyllä pitäisi löytyä ja hakemissa kannattaa käyttää Global (Server) valintaa. KAD:ista on kyllä apua, joten se kannattaa saada päälle. Mikä KAD:in yhdistämisessä tarkalleen on vikana?
Siinä vasemmalla yläkulmassa on se salaman kuva. Sieltä saa sen kademlian toimimaan tupla klikkauksella.
'From known clients' valinta ja 'Bootstrap'-napilla sen pitäisi etsiä muita KAD käyttäjiä (jos KAD:in listassa ei ole ketään).