Moi.Mulla on semmonen ongelma että mun emulella tulee tavara koko ajan vain jotain 700B/s. Mitä voin tehdä asialle kun mulla on tavaraakin jaos, ja kaikki muukin pitäs oola suht kunnossa. Auttakaa joku fiksu.
Paljonko ladattavilla tiedostoilla lähteitä? Onko sulla matala/korkea tunniste? Mikä adsl-modeemi/palomuuri? Kauanko eMule ollut kerrallaan päällä?
Noista tunnisteista ei oo hajuukaa,voisitko kertoo enemmä mistä niitä säädetää. Mulla on emule ollut 24h auki, modeemi on road runner 44c (A-link) Palomuuri on elisan fsecure. toivottavasti joku jaksaa viel vaivautuu jelppaa.
Korkea tunniste = oikean alakulman nuolet eMulessa vihreitä, matala tunniste = nuolet keltaisia. Tuossa ohje eMulen porttien avaamiselle 44b:lle, toivotaan, että ovat riittävät samanlaiset -> http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/A-Link/roadrunner44b/eMule.htm Onko F-securessa annettu kaikki luvat eMulelle?
Sain toimii. Kiitos todella Paljon Auttaneille. Erityisesti Kemistille,täydellisistä ohjeista,nyt mun nuolet ovat vihreät eli portit kunnossa, ja auki (tavara tulee aika kovalla kyydillä)