Emule lataa hitaasti

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by miikatus, Aug 8, 2006.

1. miikatus

miikatus Guest

Mä asensin uusimman emulen ja kun aloin lataamaan latus nopeus on jossain modeemin nopeuksissa.Miten sais lataus nopeuden nousemaan. Limewiressä lataus nopeus on yleensä 50 kt- 100 kt-. Mulla o 2 megan netti. Älkää haukkuko ku oon aika aloittelia näissä jutuissa.

2. wipu

wipu Regular member

Trophy Points:
    26
    katohan asetukset...ja jos niis ei oo vikaa niin poista emule ettet saa viruksia ja ota dc++ käyttöön...kaveril oli emule niin totes sen surkeeks ja viruksia tuli kone täyteen

3. eekoo

eekoo Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei sillä muulilla niitä viruksia tule sen enempää kuin millään kun vaan käyttää järkeään valitessa mitä lataa. Mutta hidashan muuli on, ja jonoissa voi joutua odottelemaan useita tunteja että alkaa edes saamaan mitään. Harvemmin sillä huippunopeuksia yhtä tiedostoa lataamalla saavuttaa. Torrentit tai DC käyttöön jos nopeus ei riitä. Muulin etu on vain siinä että sillä löytää harvinaisempaa tavaraa ja lataukset tulevat myös perille suurella varmuudella.

4. kolmis

kolmis Regular member

Trophy Points:
    28
    Ei sieltä niitä viruksia tosiaan tule jos lataa järjellä ja toisekseen ei se ole niin hirveän hidas jos on asetukset kohdallaan ja katsoo että tiedostoilla on tarpeeksi jakajia suosittelen silti lataamaan torrenttina ja jos ei sillä löydy niin sitten emulella
    hitaus voisi luultavasti johtua myös asetuksistasi joten tarkista kohta asetukset -> yhteys ja kohta rajoitukset sekä kapasiteetti tarkista myös onko itselläsi matala vai korkea tunniste kohdasta palvelimet ja eD2k Verkon alta oikeasta reunasta.
    myös palomuuri voisi aiheuttaa ongelmia joten testaa portit kohdasta asetukset yhteys jos porttien kanssa ongelmia kysele apua täältä...

Share This Page